Семенюк-Іванюк Л. Ю. Розвиток педагогічного мислення як компонент технології професійної підготовки майбутнього вчителя / Л. Ю. Семенюк-Іванюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 151-155. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.У технології професійної підготовки студентів виокремлено проблему формування синтетичного типу мислення вчителя (інваріантів педагогічного мислення) як умови забезпечення в майбутньому ефективної педагогічної діяльності і розвитку мислительної сфери учнів початкової школи. Розглянуто варіативний та корекційний характер синтетичного мислення. В технологии профессиональной подготовки студентов выделяется проблема формирования синтетического типа мышления учителя (инвариантом педагогического мышления) как условия обеспечения в будущем эффективной педагогической деятельности и развития мыслительной сферы учеников начальной школы. Рассмотрены вариативный и коррекционный характер синтетического мышления. The problem of the shaping the syntetic type of the thinking of the students is singled out in technologies of the student training (the invariant of the pedagogical thinking) as condition of the provision to in the future efficient pedagogical activity and development of junior pupils' mental sphere. The variative and correctional character of the synthetic thinking are viewed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
|