Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Степанчук С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Степанчук С. О. 
Сучасний стан розвитку людського потенціалу в національній економіці України / С. О. Степанчук // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 35-40. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто діагностику та оцінку розвитку людського потенціалу країни. На основі результатів досліджень окреслені пріоритетні напрямки розвитку людського потенціалу в національній економіці. Проведений моніторинг дозволив визначити підходи з удосконалення механізму формування та використання людського та інтелектуального потенціалів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевчук А. А. 
Тенденції розвитку ринку фармацевтичної продукції України / А. А. Шевчук, С. О. Степанчук // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2020. - № 1. - С. 95-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано ринок фарма-продукції України за останні 3 - 5 років (наводено статистичні дані за період із січня 2014 по січень 2019 року, а саме структура фармацевтичного ринку, обсяг реалізації фарма-продукції на ринку України, частки ринку виробників та зміна середньої ціни упаковки ліків за аналізований період). Розглянуто виробників, продавців, покупців, фармацевтичний товар, попит-пропозицію, конкурентні чинники (якість, ціна, умови отримання товару, гарантії, інші чинники). Виділено позитивні і негативні елементи на ринку. Визначено напрями подолання існуючих проблем для виробників, продавців, покупців на ринку фарма-продукції. Окреслено елементи, які формують цінність товару для споживачів, визначено механізм управління цими елементами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Грущенко А. В. 
Особливості застосування інтернет-реклами та PR закладу харчування ТОВ "Домiнос Піцца Юкрейн" / А. В. Грущенко, С. О. Степанчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2022. - 28, № 1. - С. 32-46. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Охарактеризовано сутність і зміст рекламної та PR-діяльності суб'єктів господарювання в мережі Інтернет як основному середовищі комунікації, що за останні роки функціонування бізнесу змінило пріоритети в роботі багатьох підприємств світу. Використання традиційних медіа для просування товарів чи послуг компаній уже не є настільки ефективним як раніше, тому все більше сучасних підприємств та організацій свої рекламні та PR-кампанії проводять в Інтернеті, використовуючи при цьому різні рекламні інтеграції та PR-інструменти. Проблематика визначення понять, класифікацій і особливостей застосування інтернет-реклами та інтернет-PR у наукових працях висвітлюється відносно недавно. Хоча глобальна мережа була створена ще в 1969 р., в останні роки розпочалося її широке використання для бізнесу, що, своєю чергою, доводить актуальність обраної теми і те, як багато питань у цій сфері потребують подальшого дослідження. У наш час використання можливостей Інтернету не тільки спрощує та полегшує життя бізнесу та клієнтам, а й гарантує безпеку кожній людині. Це стало очевидним під час пандемії COVID-19, через яку більшість підприємств спрямували свою діяльність в інтернет-середовище з активним використанням рекламної та PR-підтримки. Описано сучасні теоретичні підходи та практичні інструменти, які є ключовими для розробки рекламних і PR-кампаній на різних інтернет-платформах і визначено ефективність їх застосування на прикладі закладу харчування ТОВ "Домінос Піцца Юкрейн", а також наведено пропозиції для покращання провадження рекламної та PR-діяльності підприємства в Інтернеті. Під час проведення дослідження визначено цільову аудиторію та сформовано портрет споживача продукції компанії. Встановлено найбільш успішні інтернет-платформи, які використовує підприємство: Instagram, Facebook і Telegram. У цих соціальних мережах легко та швидко проводити комунікацію з клієнтами, отримувати від них фідбек, розміщувати рекламні та PR-матеріали з меншими витратами у порівнянні з традиційними медіа. Досліджено основні методи розробки рекламних і PR-матеріалів, обгрунтовано рекомендації для майбутніх перспектив застосування реклами та PR в Інтернеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського