Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Султанова Е. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Султанова Е. В. 
Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Султанова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самоактуалізації студентів-педагогів, зокрема, стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя, забезпечення ціннісного ставлення майбутнього педагога до процесу та результатів своєї навчально-професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. Запропоновано модель сприяння самоактуалізації майбутнього вчителя музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Султанова Е. В. 
Значення самоактуалізації майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки / Е. В. Султанова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 196-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто навчання, що спрямоване на професійно-особистісну самоактуалізацію, розвиток творчого потенціалу кожного студента. Визначено умови формування мотивації самоактуалізації майбутніх учителів музики. Розкрито поняття "музично-педагогічна самоактуалізація" та її особливості. Зроблено висновок, що основою музично-педагогічної самоактуалізації студента має бути виражене прагнення особистості як до розвитку своїх здібностей у галузі музики, так і до самостійного засвоєння навичок її викладання.

Рассмотрено обучение, которое направлено на профессионально-личностную самоактуализацию, развитие творческого потенциалу каждого студента. Определены условия формирования мотивации самоактуализации будущих учителей музыки. Раскрыто понятие "музыкально-педагогическая самоактуализация" и ее особенности. Сделан вывод, что основой музыкально-педагогической самоактуализации студента должно быть выраженное стремление личности как к развитию своих способностей в области музыки, так и к самостоятельному усвоению навыков ее преподавания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського