![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Султанова Е. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Султанова Е. В. Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Султанова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.Висвітлено проблему самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самоактуалізації студентів-педагогів, зокрема, стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя, забезпечення ціннісного ставлення майбутнього педагога до процесу та результатів своєї навчально-професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. Запропоновано модель сприяння самоактуалізації майбутнього вчителя музики. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384511 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Султанова Е. В. Значення самоактуалізації майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки / Е. В. Султанова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 196-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто навчання, що спрямоване на професійно-особистісну самоактуалізацію, розвиток творчого потенціалу кожного студента. Визначено умови формування мотивації самоактуалізації майбутніх учителів музики. Розкрито поняття "музично-педагогічна самоактуалізація" та її особливості. Зроблено висновок, що основою музично-педагогічної самоактуалізації студента має бути виражене прагнення особистості як до розвитку своїх здібностей у галузі музики, так і до самостійного засвоєння навичок її викладання. Рассмотрено обучение, которое направлено на профессионально-личностную самоактуализацию, развитие творческого потенциалу каждого студента. Определены условия формирования мотивации самоактуализации будущих учителей музыки. Раскрыто понятие "музыкально-педагогическая самоактуализация" и ее особенности. Сделан вывод, что основой музыкально-педагогической самоактуализации студента должно быть выраженное стремление личности как к развитию своих способностей в области музыки, так и к самостоятельному усвоению навыков ее преподавания. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|