Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=ТЄЛЄТОВ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=СЕРГІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / О. С. Тєлєтов; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : Собор, 1999. - 148 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглядаються особливості маркетингу у виробничій сфері, організаційної маркетингової діяльності, маркетингового планування, а також проведення маркетингових досліджень. Висвітлюються принципи створення та ведення інформаційних маркетингових систем, просування продукції до споживача, основи інноваційної політики на промисловому підприємстві; дається оцінка ефективності маркетингу на промисловому підприємстві тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тєлєтов О. С. 
Бізнес-план : Навч. посіб. / О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2005. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.

Розглянуто сутність бізнес-планування. Висвітлено питання розроблення маркетингових стратегій, тактичних і фінансового планів, проведення сегментування цільового ринку, визначення конкурентоспроможності товару. Описано методи брендингової політики фірми, охарактеризовано ризики, пов'язані зі створенням бізнес-плану.

Рассмотрена сущность бизнес-планирования. Освещены вопросы, касающиеся разработки маркетинговых стратегий, тактических и финансового планов, проведения сегментации целевого рынка, определения конкурентоспособности товара. Описаны методы брендинговой политики фирмы, охарактеризованы риски, связанные с созданием бизнес-плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-233.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Олександров Ю. М. 
Біофізика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / Ю. М. Олександров, М. М. Рожицький, М. О. Красноголовець; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2005. - 234 c. - Библиогр.: с. 232 - укp.

Викладено основні положення та напрямки біофізики (генних інженерії та терапії, газової хроматографії), сучасні методи лабораторного аналізу. Розглянуто фізичні особливості, біологічні та математичні моделі живих систем. Розкрито зміст понять молекулярної спектроскопії, хемілюмінесценції, електрохемілюмінесценції, електрокінетичних явищ, біоелектричного потенціалу, біополімерів, радіохірургії, магніторефлексотерапії, автоколивання, ревербератора, біосенсорів, сенсорної біології.

Изложены основные положения и направления современной биофизики (генных инженерии и терапии, газовой хроматографии), современные методы лабораторного анализа. Рассмотрены физические особенности, биологические и математические модели живых систем. Раскрыто содержание понятий молекулярной спектроскопии, хемилюминесценции, электрохемилюминесценции, электрокинетических явлений, биоэлектрического потенциала, биополимеров, радиохирургии, магниторефлексотерапии, автоколебания, ревербератора, биосенсоров, сенсорной биологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*71я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг продукції виробничо-технічного призначення : Моногр. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Вид-во Сум. держ. ун-ту, 2002. - 231 c. - укp.

Проаналізовано економічний стан промислових підприємств, які випускають виробничо-технічну продукцію, розглянуто складові відповідного комплексу маркетингу. Висвітлено особливості переходу промислових підприємств від планової до маркетингової орієнтації. Викладено засади системного підходу до організації маркетингової діяльності виробничо-технічної продукції в порівнянні з товарами широкого вжитку.

Проанализировано экономическое состояние промышленных предприятий, выпускающих производственно-техническую продукцию, рассмотрены составляющие соответствующего комплекса маркетинга. Освещены особенности перехода промышленных предприятий от плановой к маркетинговой ориентации. Изложены основы системного подхода к организации маркетинговой деятельности производственно-технической продукции в сравнении с товарами широкого употребления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олександров Ю. М. 
Основи наукових досліджень : Навч. посіб. / Ю. М. Олександров, М. М. Рожицький, К. М. Музика; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2006. - 180 c. - Бібліогр.: с. 175. - укp.

Висвітлено широкий спектр питань, пов'язаних з методикою наукових досліджень. Розглянуто коло проблем щодо добору й аналізу необхідної інформації, планування та проведення експерименту, порівняння результатів експерименту з теоретичними даними та формулюванням висновків результатів наукового дослідження. Подано поради стосовно написання наукової статті, підготовки доповіді, виступу на науковій конференції. Наведено способи підвищення "коефіцієнта корисної дії" дослідницької діяльності: швидкочитання, здатність розуміння тексту, метод мозкового штурму.

Освещены широкий спектр вопросов, связанных с методикой научных исследований. Рассмотрен круг проблем, касающихся подбора и анализа необходимой информации, планирования и проведения эксперимента, сравнения результатов эксперимента с теоретические данными и формулированием выводов результатов научного исследования. Даны советы по написанию научной статьи, подготовке доклада, выступлению на научной конференции. Приведены способы повышения "коэффициента полезного действия" исследовательской деятельности: скорочтение, способность восприятия текстов, метод мозгового штурма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215я73

Шифр НБУВ: ВА677269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ілляшенко С. М. 
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці : Моногр. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко, Л. Г. Мельник, В. В. Божкова, О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2005. - 582 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств за нестабільних умов транзитивної економіки, викладено наукові підходи до їх вирішення у контексті концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Охарактеризовано потенціал інноваційного розвитку та визначено його складові. Розглянуто особливості інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств регіону, управління їх нематеріальними активами. Здійснено моделювання функціональної діяльності економічних систем, що самоорганізуються.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы управления инновационным развитием предприятий в нестабильных условиях транзитивной экономики, изложены научные подходы к их решению в контексте концепций менеджмента и маркетинга инноваций. Охарактеризован потенциал инновационного развития и определены его слагаемые. Рассмотрены особенности инвестиционного обеспечения инновационной деятельности предприятий региона, управления их нематериальными активами. Осуществлено моделирование функциональной деятельности самоорганизующихся экономических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шевеля В. В. 
Трибохимия и реология износостойкости : Моногр. / В. В. Шевеля, В. П. Олександренко. - Хмельниц. : ХНУ, 2006. - 278 c. - Библиогр.: с. 249-276 - рус.

С позиций диссипативной природы процесса трения представлены результаты комплексных исследований трибохимических явлений и реологии контактного взаимодействия в связи с износостойкостью пар трения. Изучено влияние нагрузочно-скоростных параметров и температурных условий динамического нагружения на проявление механических и физико-химических релаксационных процессов при однонаправленном и реверсивном трении скольжения. Описана механо-химическая модель процесса трения и изнашивания.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олександров Ю. М. 
Взаємодія фізичних полів з біологічними об'єктами : навч. посіб. Ч. 2 / Ю. М. Олександров, М. М. Рожицький, О. М. Галайченко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Харк. нац. ун-т радіоелектроніки. - Х., 2008. - 316 c. - Библиогр.: с. 313-316 - укp.

Висвітлено особливості взаємодії фізичних полів з біологічними об'єктами. Розкрито такі сучасні методи діагностики, лікування та лабораторного аналізу, як термографія, геліотерапія, світлолікування. Розглянуто фізичний механізм дії екзогенних полів на організм людини, а також характеристики та параметри ендогенних полів. Охарактеризовано сучасні пристрої діагностики та терапії, зокрема, низькоінтенсивні лазери, рентгенівські апарати, кардіостимулятори.

Освещены особенности взаимодействия физических полей с биологическими объектами. Раскрыты такие современные методы диагностики, лечения и лабораторного анализа, как термография, гелиотерапия, светолечение. Рассмотрен физический механизм действия экзогенных полей на организм человека, а также характеристики и параметры эндогенных полей. Охарактеризованы современные устройства диагностики и терапии, в частности, низкоинтенсивные лазеры, рентгеновские аппараты, кардиостимуляторы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р343я73 + Р354я73 + Р36я73 + Е0*716-63я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351263/ч.2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тєлєтов О. С. 
Промисловий маркетинг та маркетинг послуг на транспорті / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 5. - С. 122-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто розвиток маркетингу на транспорті, що поєднує в собі елементи промислового маркетингу та маркетингу послуг. Описано деякі види цільових ринків транспорту на Україні.


Ключ. слова: промисловий маркетинг, маркетинг послуг, транспорт, цільові ринки
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тєлєтов О. С. 
Системи штучного інтелекту в конструюванні технічно складних виробів / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2002. - № 1. - С. 80-85. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

In clause the general concepts of systems of artificial intellegence are given. The necessity of use of such systems for development technically of difficult products is shown. The example of creation of expert system of preparation of new model of electronic engineering is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.4 + Ж2с116

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тєлєтов О. С. 
Сучасні споживацькі пріоритети в Україні / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка. - 2003. - № 5. - С. 107-114. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто товари, пріоритетне споживання яких, згідно ієрархії потреб за А. Маслоу, відповідає існуючим на сьогодні шарам населення. Проведено порівняння переваг, властивих українським споживачам та споживачам з інших країн.


Ключ. слова: товари, споживацькі потреби
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тєлєтов О. С. 
Організація маркетингових служб партнерських стосунків на підприємстві / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2005. - № 2. - С. 105-113. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

На сьогодні крупні промислові підприємства в основному завершили процес створення маркетингових служб. Розглянуто необхідність їх поступової трансформації в підрозділи створення нових цінностей та формування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами. Запропоновано нову організаційну структуру маркетингових служб та області картотеки необхідної інформації для вивчення споживача. Наведено приклади з промислових підприємств Північно-Східного регіону України.


Ключ. слова: маркетингові служби, організаційна структура
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР1)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тєлєтов О. С. 
Можливості маркетингу у ресурсозбереженні / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 9. - С. 230-236. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему ресурсозбереження. Проаналізовано стан деяких галузей обробляючої промисловості України. Показано, що найгостріше питання енергозбереження стоїть у енергетиці й одним з його рішень є застосування маркетингового підходу.


Ключ. слова: маркетинг, ресурсозбереження
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-55

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олександренко В. П. 
Влияние температуры на физико-химические процессы контактного взаимодействия и износостойкость трибосопряжений / В. П. Олександренко // Вестн. двигателестроения. - 2005. - № 3. - С. 97-101. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассмотрено влияние температуры на проявление реологических и трибохимических процессов в различных средах и их взаимосвязь с износостойкостью пары трения.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства / О. С. Тєлєтов, С. М. Ясенок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2007. - № 2. - С. 165-173. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості просування лакофарбової продукції. На підставі аналізу ситуації, що склалася на окремих ділянках лакофарбового ринку, запропоновано оптимальний варіант системи організації товарообігу виробничо-посередницького підприємства. Для виявлення тенденцій на ринках області та вибору пріоритетних зон господарювання запропоновано використання характерних оціночних шкал для кожного ринку окремо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51 + У9(4УКР)293.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Труш О. О. 
Метод прогнозування величини ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру / О. О. Труш, В. Л. Степаненко, М. Г. Сергієчко, Н. О. Олександрова // Системи оброб. інформації. - 2005. - Вип. 7. - С. 157-160. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто метод прогнозування величини ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру на базі побудови "дерева причин і небезпек" з використанням теорем додавання і перемноження ймовірностей.


Ключ. слова: прогнозування, ризик виникнення надзвичайних ситуацій, техногенний характер, "дерево причин і небезпек", теореми додавання і перемноження ймовірностей
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-532в621.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тєлєтов О. С. 
Регіональні бренди в політиці просування товарів / О. С. Тєлєтов, С. І. Колосок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 84-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевеля В. В. 
Реологические аспекты влияния фреттинга на коррозионное растрескивание стали / В. В. Шевеля, В. П. Олександренко // Вестн. двигателестроения. - 2006. - № 1. - С. 95-100. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Рассмотрено влияние количества циклов предварительного фреттингования, возникающей при этом повреждаемости поверхности и изменения реологических характеристик стали на время до разрушения образцов под действием статической нагрузки в коррозионной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.062.2 + К66-15

Рубрики:
  
  

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тєлєтов О. С. 
Роль ресурсозбереження в маркетингу промисловості / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 7. - С. 78-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему останніх років - споживання ресурсів. На прикладі України показано безальтернативність у ресурсозбереженні на одиницю вироблюваної в промисловості продукції. Для цього необхідно використовувати маркетингові підходи як на рівні окремих підприємств, так і держави в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тєлєтов О. С. 
Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 1. - С. 5-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми партнерського маркетингу, що за умов трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. Зазначено, що з цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського