Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ТУЛЬП$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=АРКАДІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Тульпа І. А. 
Формування інноваційної стратегії в умовах технологічних змін : Моногр. / І. А. Тульпа, О. М. Сумець. - Х., 2004. - 174 c. - Бібліогр.: 130 назв. - укp.

Розроблено основні теоретичні положення та методичні рекомендації щодо вирішення проблеми формування інноваційної стратегії підприємства за умов ринкових відносин. Розглянуто сучасні тенденції зміни інноваційно-технологічних трансформацій у суспільстві. Описано механізми та джерела інвестування інновацій. Обгрунтовано оптимальні економічні напрямки стимулювання інноваційних процесів, зокрема на базі залучення іноземного капіталу. Розроблено систему формування інноваційної стратегії підприємства. Досліджено вплив науково-технічних змін на структуру промислово-виробничого сектору. Значну увагу приділено алгоритмам прийняття рішення реалізації інноваційної стратегії підприємства. Обгрунтовано механізм управління інноваційними процессами та охарактеризовано сучасні методи планування, організації та реалізації інновацій на операційному рівні.

Разработаны основные теоретические положения и методические рекомендации по решению проблемы формирования инновационной статегии предприятия в условиях рыночных отношений. Рассмотрены современные тенденции изменения инновационно-технологических трансформаций в обществе. Описаны механизмы и источники инвестирования инноваций. Обоснованы оптимальные экономические направления стимулирования инновационных процессов, в частности на базе использования иностранного капитала. Разработана система формирования инновационной стратегии предприятия. Исследовано влияние научно-технических изменений на структуру промышленно-производственного сектора. Значительное внимание уделено алгоритмам принятия решений реализации инновационной стратегии предприятия. Обоснован механизм управления инновационными процессами и охарактеризованы современные методы планирования, организации и реализации инноваций на операционном уровне.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тульпа І. А. 
Управління формуванням інноваційної стратегії підприємств в умовах технологічних змін : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. А. Тульпа; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менедж. і бізнесу. - К., 2002. - 16 c. - укp.

Висвітлено напрямки активізації інноваційної діяльності та методичні рекомендації щодо формування інноваційної стратегії підприємства за умов становлення ринкових відносин і наростаючого впливу технологічних змін. На підставі дослідження існуючих закономірностей, моделей і механізмів еволюції технологічних змін визначено зміст інноваційної діяльності як об'єкта, що забезпечує органічну інтеграцію інтелектуальних, фінансових, інформаційних та інших ресурсів. Взаємодія даних факторів комплексно поєднується в інноваційному ланцюжку наука - техніка - виробництво. Доведено, що за реальних умов національної економіки базисом інноваційної стратегії повинна стати концепція випереджального інноваційно-технологічного розвитку. Запропоновано інтеграційну модель системозначущих механізмів фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Розкрито зміст і суть інноваційної політики з урахуванням варіативності стратегій інноваційного розвитку за умов технологічних змін. Розроблено рекомендації щодо формування і реалізації інноваційної стратегії підприємства з урахуванням впливу чинників технологічних змін і нестабільності зовнішнього ринкового середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тульпа І. А. 
Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спеціальностей / І. А. Тульпа // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 9. - С. 150-156. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан освіти в Україні, який потребує реструктуризації її змісту, тобто формування програм економічних дисциплін (інноваційного менеджменту і маркетингу) для підготовки спеціалістів, зокрема, з питань інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19р3

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського