Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Тадеєва М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Тадеєва М. І. 
Розвиток сучасної шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи : монографія / М. І. Тадеєва. - Т. : Навч. книга - Богдан, 2010. - 429 c. - Бібліогр.: 602 назв - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади та практику розвитку систем шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи (кінець XX - початок XXI ст.). Проаналізовано вплив специфічних внутрішніх (національних) та зовнішніх (загальноєвропейських) інтеграційних процесів на розвиток шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Європейського Союзу та модернізацію шкільного вивчення іноземних мов у постсоціалістичних країнах Ради Європи, що не ввійшли до складу ЄС. Виявлено вплип сучасних тенденцій розвитку шкільної іншомовної освіти на формування нової парадигми європейської освіти й обгрунтовано основні напрями розвитку ранньої та середньої шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи, що базуються на основних положеннях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 г(4)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тадеєва М. І. 
Сучасні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи (порівняльний аналіз) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. І. Тадеєва; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 40 c. - укp.

Досліджено процес розвитку шкільної іншомовної освіти (ШІО) в країнах-членах Ради Європи (РЄ) у 1990-х рр. Узагальнено концептуальні засади такої освіти в епоху глобалізаційних та інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві. Виявлено механізми формування мовної політики інституціями РЄ, охарактеризовано лінгво-психологічні, соціокультурні, методичні концепції ШІО й історичні підходи до вивчення іноземних мов. Проведено порівняльний аналіз розвитку національних систем ШІО в країнах-членах РЄ під впливом Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. Охарактеризовано процеси інтенсивного якісного розвитку практики сучасної іншомовної освіти в початковій, середній і старшій школі країн-членів ЄС і реформаторських процесів з вивчення іноземних мов у школах країн-членів РЄ, які не входять до ЄС. Проведено порівняльний аналіз глобальних і національних тенденцій розвитку ШІО в мультилінгвальній і мультикультурній Європі. Сформульовано рекомендації щодо використання європейського реформаторського досвіду ШІО в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тадеєва М. І. 
Сучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгарії / М. І. Тадеєва // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 181-188. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено досвід навчання іноземних мов у сучасних школах Болгарії в рамках Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. Визначено основні принципи побудови шкільної іншомовної освіти й особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в початковій і середній школі. Проаналізовано вплив мовної політики країни на формування змісту шкільної іншомовної освіти в ХХІ ст. й обгрунтовано необхідність її реформування. Окреслено перспективи використання болгарського досвіду в Україні.

Исследован опыт обучения иностранным языкам в современных школах Болгарии в рамках Общеевропейских Рекомендаций по языковому образованию. Определены основные принципы построения школьного иноязычного образования и особенности подготовки учителя иностранных языков к работе в начальной и средней школе. Проанализировано влияние языковой политики страны на формирование содержания школьного иноязычного образования в ХХІ в. и обоснована необходимость его формирования. Намечены перспективы использования болгарского опыта в Украине.

The article deals with the foreign language teaching experience in modern Bulgarian schools in the frames of the European Framework of Reference for Languages. The basic principles of school foreign language education formation and the peculiarities of foreign language teacher training for the elementary and secondary school have been defined. The country's language policy influence on secondary school foreign language education content formation in the XXI century has been analyzed. The need for reformation of the latter and the perspectives of Bulgarian experience implementation in Ukraine have been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912(4БОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тадеєва М. І. 
Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М. І. Тадеєва, М. М. Пархомчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 109-113. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто погляди провідних класиків європейської педагогічної думки щодо вивчення іноземних мов в ранньому дитячому віці, шляхи та методи досягнення за цього як найкращих результатів. Підсумовано, що майже всі представники класичної європейської педагогічної думки погоджувалися з тим, що розпочинати вивчати іноземні мови потрібно ще в дитинстві.

Рассмотрены взгляды классиков европейской педагогической традиции в связи с ранним изучением иностранных языков, пути и методы достижения при этом оптимальных результатов. Подытожено, что почти все представители классической педагогической традиции соглашались с тем, что начинать изучение иностранных языков необходимо еще в детстве.

This article discusses the thoughts of the popular European Pedagogies about early learning of foreign languages, their views about the ways and methods to become the best results in early foreign language education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тадеєва М. І. 
Історико-педагогічний досвід становлення іншомовної освіти в Росії та Україні (ХVІІІ - ХІХ століття) / М. І. Тадеєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 97-100. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Установлено, що формування змісту сучасної іншомовної освіти в Україні включає не лише запозичення передового досвіду європейських країн, а й використання історичного досвіду навчання іноземних мов на російських і українських землях, починаючи з ХVІІІ ст. Виявлено, що основи вчення про мовну освіту в Росії були закладені ще М. В. Ломоносовим у праці "Российская грамматика". Відзначено, що в 1771 р. вийшла перша колективна робота викладачів Московського університету з дидактики та методики викладання "Спосіб навчання" для вчителів гімназії, пансіонатів і домашніх вчителів. Проаналізовано деякі підручники та навчальні програми з іноземних мов тих часів. З'ясовано, що центральне місце іноземні мови займали й у системі жіночої освіти, причому значне місце відводилося усній практиці, необхідній для світського спілкування. Наголошено на тому, що за вивчення предметів природничого й гуманітарного циклу рідною мовою виступав М. В. Ломоносов. Підсумовано, що досліджуючи роль іноземних мов у ХVІІІ - ХІХ ст., основні прийоми й методи їх вивчення на теренах сучасної Росії та України, важливо не відкидати ролі рідної мови в розвитку тогочасної науки й освіти.

Указывается на то, что формирование содержания современного иноязычного образования в Украине включает не только заимствование передового опыта европейских стран, но и использование исторического опыта обучения иностранным языкам на русских и украинских землях начиная с ХVІІІ в. Обращается внимание на то, что основы учения о речевом образовании в России были заложены еще М.В. Ломоносовым в работе "Российская грамматика". Отмечается, что в 1771 г. вышла первая коллективная работа преподавателей Московского университета по дидактике и методике преподавания "Способ обучения" для учителей гимназий, пансионатов и домашних учителей. Проанализированы некоторые учебники и учебные программы по иностранным языкам того времени. Выяснено, что центральное место иностранные языки занимали и в системе образования женщин, причем значительная доля отводилась устной практике, необходимой для светского общения. Акцентировано на том, что за изучение предметов естественного и гуманитарного цикла на родном языке выступал М. В. Ломоносов. Подведен итог, что исследуя роль иностранных языков в ХVІІІ - ХІХ в., основные приемы и методы их изучения на территории современной России и Украины, важно не отрицать роль родного языка в развитии современной науки и образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 г(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тадеєва М. І. 
Реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки в руслі Загальноєвропрейських рекомендацій з мовної освіти : монографія / М. І. Тадеєва, Л. В. Годунко, Ю. П. Павлович. - Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2022. - 295 c. - Бібліогр.: с. 250-292 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади й практику реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі. Розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізму й полікультурності. Схарактеризовано шляхи вдосконалення навчальних програм, шкільних підручників та впровадження Європейського мовного портфоліо. Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов в умовах полілінгвального середовища, глобалізаційних та інтеграційних процесів. Запропоновано низку рекомендацій щодо використання зарубіжного досвіду в шкільній іншомовній освіті України. Винятково важливе значення на сучасні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки мав вплив Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, опублікованих 2001 р., а також їхній удосконалений та розширений варіант 2018 р. Якісні зміни у змісті ранньої іншомовної освіти в зазначених країнах відбуваються під впливом глобалізаційних та інтеграційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 г(44)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860953 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського