Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Тегза А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Тегза А. М. 
Обгрунтування оцінок точності і надійності моделювання гауссових стаціонарних випадкових процесів : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.01.05 / А. М. Тегза; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.52,0 + В171.6,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми правового регулювання забезпечення особистих немайнових прав особи та прав на віртуальні активи в умовах цифровізації : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (13 квіт. 2023 р., Ужгород-Піза) / ред.: О. Я. Рогач, Я. В. Лазур, С. Б. Булеца, Е. Пеллекія, Ф. дал Канто, Л. Паскуалі, В. В. Заборовський, М. В. Менджул, О. І. Чепис, І. Е. Ревуцька, А. В. Стойка, А. В. Тегза; Ужгородський національний університет, University of Pisa, "Проблеми правового регулювання забезпечення особистих немайнових прав особи та прав на віртуальні активи в умовах цифровізації", міжнародна науково-практична конференція. - Ужгород : Говерла, 2023. - 99 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено науковий збірник, в якому опубліковано матеріали Міжнародної науково-практичної конференції в рамках проекту "Права на віртуальні активи та особисті немайнові права в епоху цифровізації", що фінансується Міністерством освіти і науки України. Розглянуто низку проблемних питань у сфері права інтелектуальної власності, питання стійкості системи кібербезпеки та її правове забезпечення в Україні, впровадження медіації в Україні, зміни у нотаріальних послугах в умовах цифровізації та війни в Україні, Морально-етичні аспекти використання патріотичної тематики в об'єктах інтелектуальної власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)1 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Боярищева Т. 
Засоби активізації навчальної діяльності майбутніх вчителів математики під час вивчення математичного аналізу / Т. Боярищева, О. Погоріляк, О. Синявська, А. Тегза, М. Герич // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 37, № 5. - С. 7-16. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Першочерговим завданням системи вищої освіти є підготовка висококваліфікованих фахівців у різних галузях науки та виробництва. При цьому сама система освіти змушена організовувати свою діяльність в екстремальних умовах. Різкий перехід до дистанційного навчання насамперед позбавив викладачів і здобувачів освіти живого спілкування, що спричинило послаблення пізнавальної активності. Наслідком цього, своєю чергою, стало те, що знання, здобуті неохоче, є нечіткими та поверхневими. Тому виявлення та дослідження засобів, які б стимулювали пізнавальну діяльність здобувача, є одним із першочергових завдань системи освіти. Натомість перехід до дистанційного навчання змусив викладачів широко використовувати засоби комп'ютерного навчання, зокрема, різноманітні програми та застосунки, які мають необмежений спектр можливостей при вивченні математики. Практична значущість цих засобів надзвичайно велика. Поряд із їх застосуванням згідно безпосереднього призначення, вони також спонукають до практичного застосування здобутих теоретичних знань; стимулюють засвоєння нових форм і методів навчання, що є особливо важливим для майбутнього вчителя. Одночасно з цим необхідно дотримуватись балансу в питанні використання даних засобів. Адже вони не здатні самостійно сформувати цілісну систему знань у студента й є лише допоміжним, хоч і дуже ефективним інструментом. Дослідження та порівняння можливостей деяких із цих програм поряд із традиційними методами навчання складає предмет дослідження. У процесі дослідження використано теоретичні (аналіз навчально-методичної літератури, порівняльний аналіз можливостей середовища GeoGebra та пакета Maxima) та практичні методи дослідження (дослідження ефективності різних класичних способів розв'язування задач, розгляд функціональних можливостей сервісів GeoGebra та Maxima для ефективного засвоєння матеріалу в процесі вивчення математичного аналізу). Запропоновано для активізації пізнавальної діяльності здобувача під час вивчення математичного аналізу поєднувати класичні засоби разом із сучасними комп'ютерними, зокрема використання пакетів GeoGebra та Maxima. Реалізацію такого підходу показано на конкретних прикладах. Наведено приклади розв'язування задач у системі динамічної математики GeoGebra та пакета Maxima. Встановлено, що активізація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти досягається, зокрема, за рахунок підвищення рівня навчальної мотивації, який спостерігається за максимально можливого наближення процесу навчання до індивідуальних прагнень і можливостей здобувачів. Допомагає активізувати пізнавальну діяльність у процесі вивчення математичного аналізу використання різних засобів навчання. Крім класичних, які можуть бути урізноманітненні різними способами розв'язання однієї і тієї ж самої задачі, сучасні програмні засоби GeoGebra та Maxima сприяють кращому розумінню та формування навичок самостійного вивчення програмового матеріалу. З використанням GeoGebra та Maxima створюється зручне середовище для організації та підтримки навчально-пізнавальної діяльності, зокрема й навчальних досліджень.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського