Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Поліщук Т. С. 
Використання протизапальних і знеболювальних гелів та олії чайного дерева у стоматології / Т. С. Поліщук, І. О. Ткачук, Ю. В. Скрипник // Фармац. журн. - 2006. - № 6. - С. 78-80. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Изучен рынок стоматологических препаратов в Украине, которые применяются при воспалительных заболеваниях слизистой оболочки ротовой полости. Установлена необходимость в разработке состава новой лекарственной формы - зубного геля на основании биологически активных добавок, в т. ч. масла чайного дерева, которое проявляет антисептическое, противовирусное, бактерицидное, обезболивающее и ранозаживляющее действие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р66-5 + Р282.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткачук І. О. 
Формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді в трансформаційному суспільстві : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / І. О. Ткачук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз проблеми формування та реалізації духовно-творчого потенціалу особистості за умов трансформаційного стану українського суспільства. Життєвий процес в Україні характеризується як вкрай суперечливий. Його пронизують кризові процеси в економіці, політиці, соціокультурній сфері. Визначено особливості формування та реалізації духовно-творчого потенціалу студентської молоді: життєвий потенціал формується в далекому від оптимальних характеристик плані. Суперечливими впливами на формування духовно-творчого потенціалу молоді позначаються стан навколишнього середовища, загальний спосіб і стиль життя, стан розвитку освіти, культури, виховання. Сформовано практичні пропозиції щодо оптимізації життєвого процесу, формування духовно-творчого потенціалу молоді, її творчої самореалізації, досягнення успіху та свободи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткачук І. О. 
Педагогічно організована ситуація вибору як засіб формування творчого ставлення студентів до навчання / І. О. Ткачук // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 140-143. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто специфіку використання методу пояснення у педагогічній ситуації вибору та її вплив на формування компонентів творчого ставлення студентів до навчання.

Рассмотрены специфика использования метода объяснения в педагогически организованной ситуации выбора и ее влияние на формирование компонентов творческого отношения студентов к учению.

It is presented specificity of using the method of explanation in a pedagogically organised situation of choice, and its influence on formation of components of students' creative attitude towards education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткачук І. О. 
Проблема герменевтико-орієнтованого навчання студентів / І. О. Ткачук // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 111-113. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання розробленого гносеологами апарату аналізу проблеми розуміння у педагогічних дослідженнях. Наведено результати експериментального дослідження з цієї проблематики. Обгрунтовано суб'єктивно-особистісні критерії розуміння навчального матеріалу.

Рассмотрены возможности использования разработанного гносеологами аппарата анализа проблемы понимания в педагогических исследованиях. Предложены результаты экспериментального исследования по данной проблеме. Обоснованы субъективно-личностные критерии понимания учебного материала.

The article deals with the opportunities of use developed by gnoseologists the device of the analysis of a problem of understanding in pedagogical researches. Results of an experimental research on the given problem are offered. Subjective - personal criteria of understanding of a teaching material are proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачук І. О. 
Філософсько-теоретичне обгрунтування складових інтерпретаційної компетентності студентів / І. О. Ткачук // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 203-206. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто філософські течії, що зумовлюють специфічні та своєрідні межі розгляду сутності інтерпретаційної компетенції студентів.

Рассмотрены философские течения, определяющие специфические и своеобразные рамки рассмотрения сущности интерпретационной компетенции студентов.

The article deals with the philosophical currents specifying specific, original frameworks of consideration of essence of the interpretation competence of students. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ц30 + Ч481.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткачук І. О. 
Педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ткачук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2015. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і структуру феномена "інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу". Уточнено поняття "професійна компетентність", "інтерпретація", "інтерпретаційна компетентність". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні сформованості інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу. З'ясовано педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу. Розроблено й експериментально апробовано модель формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу та методику її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мегалінська Г. П. 
Визначення показників "життєвий індекс людини" та "біологічний вік" як метод підвищення ефективності роботи гуртків валеології / Г. П. Мегалінська, К. Г. Постова, Ж. І. Білик, Є. В. Даниленко, І. О. Ткачук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 3. - С. 61-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено результати багаторічного досвіду роботи гуртків валеології та біології з вивчення тем "Діагностика здоров'я" або "Валеологічна діагностика". Доведено, що формування валеологічної компетентності доцільно проводити за допомогою лабораторних робіт з визначення життєвого індексу людини та біологічного віку. Представлено алгоритм використання життєвої ємкості легень і життєвого індексу людини для валеодіагностики. Уточнено поняття "біологічного віку", подано методику його визначення в умовах гурткової роботи, результати якої кількісно та якісно представлено в статті. Розглянуто основні групи умов, що впливають на біологічний вік. Проаналізовано результати анкетування серед гуртківців із визначення ймовірної тривалості життя. Розглянуто інформацію щодо стану здоров'я гуртківців, представлено алгоритм проведення валеодіагностики через показники життєвий індекс людини, максимальне споживання кисню, біологічний вік. Відображено можливості використання методик валеодіагностики в учнівських науково-дослідницьких роботах у контексті визначення впливу факторів середовища на біологічний вік людини. Проведено педагогічний експеримент, що дає змогу оцінити ефективність запропонованого дидактичного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3524.5 + Е70*334.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Мегалінська Г. П. 
Вивчення антибактеріальної активності деяких рослин-імуномодуляторів як метод підвищення ефективності роботи гуртків валеології / Г. П. Мегалінська, К. Г. Постова, Ж. І. Білик, Є. В. Даниленко, І. О. Ткачук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2022. - № 2. - С. 81-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено авторську розробку лекційного та лабораторного заняття, проведеного з членами гуртка "Валеологія", вихованцями Київського палацу дітей та юнацтва. Розроблений методичний комплекс направлено на вивчення учнями рослин-імуномодуляторів. Узагальнені дані щодо проаналізованих авторами груп рослин-імуномодуляторів введено в матеріал лекційного заняття для гуртка "Валеології". Для розробки лабораторного заняття запропоновано такі рослинні об'єкти - концентратори селену - алое деревоподібне і лимонник китайський. Об'єктом лабораторного дослідження обрано також стимулятор гуморального імунітету - солодку голу. Для вивчення антибактеріальної активності обраних рослин під час роботи гуртка валеології запропоновано диско-дифузійний метод. Відповідно до експериментальних даних лимонник китайський має протистафілококову активність і пригнічує ріст синьогнійної палички. Антибактеріальна дія солодки спрямована на лізис колоній кишкової палички та стафілокока. Алое як індуктор інтерферону може виступати противірусним і антибактеріальним засобом одночасно. Під час педагогічного експерименту порівнювалися результати засвоєння знань гуртківців, які вивчали тему "Рослини-імуномодулятори" лекційним методом і за допомогою описаного вище лабораторного методу. Результати статистичної обробки даних педагогічного експерименту за методом О. Киверляга, свідчать, що розроблений авторами лабораторний метод підвищує рівень знань гуртківців на 16,2 %.



Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського