Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Туніцький Н. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Туніцький Н. О. 
Впровадження системи маркетингових технологій при здійсненні імпортних операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Туніцький; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Розроблено інтегральний підхід до аналізу й оцінювання маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів. Даний підхід базується на поєднанні експертних і формальних методів оцінювання та застосування кількісного методу відношення доходу до понесених витрат на певні маркетингові технології для оцінювання ефективності маркетингу на внутрішньому ринку. Передбачено побудову профілю іноземних постачальників, що враховує ризики зовнішніх ринків для оцінювання ефективності діяльності на зовнішньому ринку закупівлі продукції. Обгрунтовано засади організаційно-економічного механізму закордонних закупівель імпортної елітної меблевої продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.595

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Туніцький Н. О. 
Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н. О. Туніцький // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто та структуровано сучасний стан досліджень теорії системного підходу; визначено взаємозв'язок системної теорії та економічних наук, зокрема маркетингу. Проаналізовано розвиток системної теорії маркетингу, досліджено роль системи маркетингу в проведенні ефективної комерційної політики. Показано особливості впровадження системи маркетингу під час здійснення імпортних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Туніцький Н. О. 
Особливості використання методики "ROMI" для визначення ефективності інвестицій у маркетинг підприємств-імпортерів меблів / Н. О. Туніцький // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 4. - С. 145-152. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто роль інвестицій у розвитку маркетингу як інструменту ефективної комерційної політики підприємства. Досліджено особливості використання методики "ROMI" для визначення ефективності інвестицій у розвиток маркетингу підприємств за умов інтеграції економіки України до світової спільноти. Проведено аналіз особливостей впровадження інвестицій у маркетинг підприємств у поєднанні з іншими засобами маркетингу у меблевій сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)843.595-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського