Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Туніцький Н. О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Туніцький Н. О. Впровадження системи маркетингових технологій при здійсненні імпортних операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Туніцький; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.Розроблено інтегральний підхід до аналізу й оцінювання маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів. Даний підхід базується на поєднанні експертних і формальних методів оцінювання та застосування кількісного методу відношення доходу до понесених витрат на певні маркетингові технології для оцінювання ефективності маркетингу на внутрішньому ринку. Передбачено побудову профілю іноземних постачальників, що враховує ризики зовнішніх ринків для оцінювання ефективності діяльності на зовнішньому ринку закупівлі продукції. Обгрунтовано засади організаційно-економічного механізму закордонних закупівель імпортної елітної меблевої продукції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.595
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376994 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Туніцький Н. О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н. О. Туніцький // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто та структуровано сучасний стан досліджень теорії системного підходу; визначено взаємозв'язок системної теорії та економічних наук, зокрема маркетингу. Проаналізовано розвиток системної теорії маркетингу, досліджено роль системи маркетингу в проведенні ефективної комерційної політики. Показано особливості впровадження системи маркетингу під час здійснення імпортних операцій. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Туніцький Н. О. Особливості використання методики "ROMI" для визначення ефективності інвестицій у маркетинг підприємств-імпортерів меблів / Н. О. Туніцький // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 4. - С. 145-152. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто роль інвестицій у розвитку маркетингу як інструменту ефективної комерційної політики підприємства. Досліджено особливості використання методики "ROMI" для визначення ефективності інвестицій у розвиток маркетингу підприємств за умов інтеграції економіки України до світової спільноти. Проведено аналіз особливостей впровадження інвестицій у маркетинг підприємств у поєднанні з іншими засобами маркетингу у меблевій сфері. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)843.595-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|