![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=УТЮЖ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ГЕННАДІЇВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Утюж І. Г. Освітній потенціал особистості : моногр. / І. Г. Утюж. - Запоріжжя : КСК-Альянс, 2007. - 147 c. - Бібліогр.: с. 134-146. - укp.Наведено результати соціально-філософського дослідження освітнього потенціалу особистості (ОПО). Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення феномену ОПО. Виявлено та проаналізовано категоріальний ряд, що відображає формування та реалізацію ОПО. З'ясовано сутність ОПО та викладено підходи до його осмислення у суспільствознавстві. Розглянуто ОПО як духовно-діяльнісний феномен, що має інформаційно-енергетичну природу та складну внутрішню структуру, безпосередньо пов'язану з закладеним у людині комплексом потенційних можливостей і здібностей, що проявляються в освітньому процесі та життєдіяльності. Приведены результаты социально-философского исследования образовательного потенциала личности (ОПЛ). Раскрыты теоретико-методологические основы изучения феномена ОПЛ. Выявлен и проанализирован категорийный ряд, отображающий формирование и реализацию ОПЛ. Согласована сущность ОПЛ и изложены подходы к его осмыслению в обществоведении. Рассмотрен ОПЛ как духовно-деятельный феномен с информационно-энергетической природой и сложной внутренней структурой, непосредственно связанной с заложенным в человеке комплексом потенциальных возможностей и способностей, которые проявляются в образовательном процессе и жизнедеятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622*31 + Ч30 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА693693 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Мунтян С. О. Новітні технології в практиці надання медичної допомоги залізничникам / С. О. Мунтян, В. М. Сердюк, Т. В. Кіхтенко, Л. Д. Утюж, О. С. Мунтян, Л. А. Пісоцька, Л. В. Шостак, Є. І. Шуліка // Медицина трансп. України. - 2006. - № 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На примере Дорожной клинической больницы на ст. Днепропетровск освещены некоторые новейшие современные технологии, внедренные в практику работы центра здоровья женщины, диагностического центра, отделений эндоскопической хирургии и кардиологии. Цель внедрения - улучшение оказания специализированной медицинской помощи железнодорожникам. Ключ. слова: лапароскопічні втручання, гістерорезектоскопія, коронароангіографія, Кірліан-графія, функціональні дослідження Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)729.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Утюж І. Г. Реалізація освітнього потенціалу особистості в інформаційному суспільстві : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. Г. Утюж; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 19 c. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення феномену освітнього потенціалу, розглянуто питання його формування та реалізації в особистості. Розкрито сутність освітнього потенціалу особистості та викладено підходи до його осмислення в суспільствознавстві. Визначено духовно-діяльнісний феномен освітнього потенціалу особистості в контексті інформаційно-енергетичної природи та складної внутрішньої структури з закладеним в людині комплексом потенційних здібностей, що проявляються в освітньому процесі та життєдіяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ю6*31 + Ч30в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342244 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Утюж І. Г. Парадигмальні засади освітнього простору : монографія / І. Г. Утюж; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 349 c. - Бібліогр.: с. 323-349. - укp.Увагу приділено філософському осмисленню феномену освітньої парадигми, виокремленню її головних складових, розкриттю сутності та функцій. Показано шляхи трансформації сучасної освіти, зокрема в контексті цивілізаційних змін. Досліджено минуле, сучасне та перспективи української освіти. Зазначено, що модель майбутньої освіти в Україні повинна будуватися на основі спадщини та традицій своєї національної культури, українського менталітету, з урахуванням творчого переосмислення та засвоєння кращих світових досягнень у сфері освіти. Розглянуто питання гармонізації парадигмального простору сучасної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю9
Шифр НБУВ: ВА755543 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Утюж І. Г. Сучасні освітні парадигми: соціально-філософський контекст : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.03 / І. Г. Утюж; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 36 c. - укp.Розроблено теоретичну пояснювальну модель освітньої парадигми, яка є онтологічною метазасадою освітнього простору сучасності. Визнано методологічну значущість системно-діяльнісного підходу для освітньої теорії і практики. Внесено корективи у визначення специфіки соціально-філософського змісту парадигмальності. Визначено змістовну специфіку й межі застосування поняття парадигми до теоретичної діяльності у сфері освіти і до власне практичної освітньої діяльності, її організації та здійснення відповідно до певних ідей, концепцій, технологій, що втілюються їх зразками й моделями. Виявлено природу й джерела цінностей освіти. Показано, що сучасний світовий розвиток характеризується двома провідними тенденціями - глобалізації та інформатизації. Обгрунтовано, що глобалізація та інформатизація впливають на інститут освіти, формуючи у сфері освіти нові реалії, нові проблеми, які потребують вирішення, що пов'язано з необхідністю осмислення і зміни парадигмальних основ сучасної освіти. Визначено соціально-антропологічні характеристики сучасної освітньої парадигми, яка вперше визначається як "цивілізаційна парадигма освіти" або "прогресивно-гуманістична". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|