Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=УТЮЖ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ГЕННАДІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Утюж І. Г. 
Освітній потенціал особистості : моногр. / І. Г. Утюж. - Запоріжжя : КСК-Альянс, 2007. - 147 c. - Бібліогр.: с. 134-146. - укp.

Наведено результати соціально-філософського дослідження освітнього потенціалу особистості (ОПО). Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення феномену ОПО. Виявлено та проаналізовано категоріальний ряд, що відображає формування та реалізацію ОПО. З'ясовано сутність ОПО та викладено підходи до його осмислення у суспільствознавстві. Розглянуто ОПО як духовно-діяльнісний феномен, що має інформаційно-енергетичну природу та складну внутрішню структуру, безпосередньо пов'язану з закладеним у людині комплексом потенційних можливостей і здібностей, що проявляються в освітньому процесі та життєдіяльності.

Приведены результаты социально-философского исследования образовательного потенциала личности (ОПЛ). Раскрыты теоретико-методологические основы изучения феномена ОПЛ. Выявлен и проанализирован категорийный ряд, отображающий формирование и реализацию ОПЛ. Согласована сущность ОПЛ и изложены подходы к его осмыслению в обществоведении. Рассмотрен ОПЛ как духовно-деятельный феномен с информационно-энергетической природой и сложной внутренней структурой, непосредственно связанной с заложенным в человеке комплексом потенциальных возможностей и способностей, которые проявляются в образовательном процессе и жизнедеятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622*31 + Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мунтян С. О. 
Новітні технології в практиці надання медичної допомоги залізничникам / С. О. Мунтян, В. М. Сердюк, Т. В. Кіхтенко, Л. Д. Утюж, О. С. Мунтян, Л. А. Пісоцька, Л. В. Шостак, Є. І. Шуліка // Медицина трансп. України. - 2006. - № 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На примере Дорожной клинической больницы на ст. Днепропетровск освещены некоторые новейшие современные технологии, внедренные в практику работы центра здоровья женщины, диагностического центра, отделений эндоскопической хирургии и кардиологии. Цель внедрения - улучшение оказания специализированной медицинской помощи железнодорожникам.


Ключ. слова: лапароскопічні втручання, гістерорезектоскопія, коронароангіографія, Кірліан-графія, функціональні дослідження
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)729.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Утюж І. Г. 
Реалізація освітнього потенціалу особистості в інформаційному суспільстві : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. Г. Утюж; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 19 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення феномену освітнього потенціалу, розглянуто питання його формування та реалізації в особистості. Розкрито сутність освітнього потенціалу особистості та викладено підходи до його осмислення в суспільствознавстві. Визначено духовно-діяльнісний феномен освітнього потенціалу особистості в контексті інформаційно-енергетичної природи та складної внутрішньої структури з закладеним в людині комплексом потенційних здібностей, що проявляються в освітньому процесі та життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ю6*31 + Ч30в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Утюж І. Г. 
Парадигмальні засади освітнього простору : монографія / І. Г. Утюж; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 349 c. - Бібліогр.: с. 323-349. - укp.

Увагу приділено філософському осмисленню феномену освітньої парадигми, виокремленню її головних складових, розкриттю сутності та функцій. Показано шляхи трансформації сучасної освіти, зокрема в контексті цивілізаційних змін. Досліджено минуле, сучасне та перспективи української освіти. Зазначено, що модель майбутньої освіти в Україні повинна будуватися на основі спадщини та традицій своєї національної культури, українського менталітету, з урахуванням творчого переосмислення та засвоєння кращих світових досягнень у сфері освіти. Розглянуто питання гармонізації парадигмального простору сучасної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю9

Шифр НБУВ: ВА755543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Утюж І. Г. 
Сучасні освітні парадигми: соціально-філософський контекст : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.03 / І. Г. Утюж; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретичну пояснювальну модель освітньої парадигми, яка є онтологічною метазасадою освітнього простору сучасності. Визнано методологічну значущість системно-діяльнісного підходу для освітньої теорії і практики. Внесено корективи у визначення специфіки соціально-філософського змісту парадигмальності. Визначено змістовну специфіку й межі застосування поняття парадигми до теоретичної діяльності у сфері освіти і до власне практичної освітньої діяльності, її організації та здійснення відповідно до певних ідей, концепцій, технологій, що втілюються їх зразками й моделями. Виявлено природу й джерела цінностей освіти. Показано, що сучасний світовий розвиток характеризується двома провідними тенденціями - глобалізації та інформатизації. Обгрунтовано, що глобалізація та інформатизація впливають на інститут освіти, формуючи у сфері освіти нові реалії, нові проблеми, які потребують вирішення, що пов'язано з необхідністю осмислення і зміни парадигмальних основ сучасної освіти. Визначено соціально-антропологічні характеристики сучасної освітньої парадигми, яка вперше визначається як "цивілізаційна парадигма освіти" або "прогресивно-гуманістична".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського