Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ФАСОЛЬК$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=СТЕПАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Панов Б. С. 
Минерально-сырьевые ресурсы в стратегии развития экономики Донецкой области на период до 2020 года / Б. С. Панов, Н. В. Жикаляк, С. Н. Стрекозов, П. С. Тетянчук // Металл и литье Украины. - 2002. - № 7-8. - С. 19-23. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Подчеркнуто, что минерально-сырьевая база, как важнейшая составляющая часть природных ресурсов, имеет исключительное значение не только для развития экономики государства, но и является гарантией ее безопасности и обусловливает перспективные стратегические направления устойчивого социально-экономического развития промышленных регионов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фасолько Т. С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Фасолько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фасолько Т. М. 
Підходи до моделювання ризику дефолту / Т. М. Фасолько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 152. - С. 37-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зроблено аналіз ризиків та наслідків можливого дефолту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)260-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фасолько Т. С. 
Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 449-452. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах і напрямах; погляди вітчизняних і зарубіжних науковців, сучасні підходи до проблеми становлення дитячої особистості в дошкільному віці, зокрема в аспекті формування техніки асертивності, здатності долати конфлікти та запобігати їх появі. Відзначено актуальність прийомів навчання соціальним навичкам у дошкільників як домінуючого чинника соціальної адаптації і розвитку образу "Я". Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Подано рекомендації, в яких викладено правила асертивної поведінки дітей дошкільного віку. Експериментально досліджено вплив методів казкотерапії на динаміку поведінкових стереотипів дітей, яка виявляється в прагненні до співпраці як прояву однієї з навичок асертивної поведінки.

Проанализированы теоретические подходы к определению понятия ассертивности в различных научных контекстах и направлениях; взгляды отечественных и зарубежных ученых, современные подходы к проблеме становления личности ребенка, в частности в аспекте формирования техники ассертивности, способности преодолевать конфликты и предотвращать их появление. Отмечена актуальность приемов обучения социальным навыкам у дошкольников как доминирующего фактора социальной адаптации и развития образа "Я". Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста. Даны рекомендации, в которых изложены правила ассертивного поведения детей дошкольного возраста. Экспериментально исследовано влияние методов сказкотерапии на динамику поведенческих стереотипов детей, которая проявляется в стремлении к сотрудничеству как проявлению одного из навыков ассертивного поведения.

The article demonstrates some modern approaches to the problem of forming children's personality at preschool age. It substantiates necessity of humanization of the process of preschoolers' upbringing; analyzes theoretical approaches to interpreting the term "assertivity" in different scientific contexts and trends; views of native and foreign research workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фасолько Т. С. 
Використання особистісно орієнтованих освітніх технологій у формуванні особистості дитини дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 137-141. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що головним науковим положенням, на якому базується процес оновлення змісту дошкільної освіти України ХХI ст., є визнання пріоритету розвитку особистості дитини, цінності й сенсу її буття. Обґрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку, врахування законів психічного розвитку у формуванні особистості. Наголошено на існуванні нагальної потреби як подальшої розробки, так і впровадження запропонованих науковцями освітніх особистісно-зорієнтованих технологій, прогресивних зарубіжних технологій розвитку особистості.

Отмечено, что главным научным положением, на котором базируется процесс обновления содержания дошкольного образования Украины ХХI в., является признание приоритета развития личности ребенка, ценности и смысла его бытия. Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста, учет законов психического развития в формировании личности. Подчеркнуто, что существует неотложная необходимость как дальнейшей разработки, так и внедрения предлагаемых научными работниками образовательных личностно ориентированных технологий, прогрессивных иностранных технологий развития.

The article is devoted to committing the up-to-date approaches to the problem of forming children personality at preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing preschool age children is justified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фасолько Т. М. 
Моделювання взаємозв'язку між державним боргом та економічним зростанням / Т. М. Фасолько // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 548-555. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Поглиблено аналіз взаємозалежності між величиною державного боргу та обсягами національного виробництва за допомогою виробничої функції. Змодельовано взаємозв'язок між державним боргом та економічним зростанням з урахуванням інвестицій в людський та фізичний капітал і параметрами ефективності виробництва. Обгрунтовано переваги управління державним боргом у руслі інтенсифікації економічного зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фасолько Т. С. 
Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки у дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 208-211. - Бібліогр.: с. 211 (12 назв) - укp.

Зазначено, що у соціальних умовах, що склалися, та у світлі означених проблем технології формування асертивної поведінки старших дошкільників претендують на право вважатися оптимальними шляхами здійснення соціальної адаптації. Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах і течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців.

Отмечено, что в сложившихся социальных условиях и в свете указанных проблем технологии формирования ассертивного поведения старших дошкольников претендуют на право считаться оптимальными путями осуществления социальной адаптации. Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста. Проанализированы теоретические подходы к определению понятия ассертивности в различных научных контекстах и течениях, взгляды отечественных и зарубежных ученых.

The article is devoted to committing the up-to-date approaches to the problem of forming children personality at preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing preschool age children is justified. In this article were analyzed theoretical approaches of the definition of a term «assertivity» in different scientific contexts and approaches; views of native and foreign research workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фасолько Т. М. 
Моделі управління державним боргом : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Т. М. Фасолько; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2015. - 20 c. - укp.

Визначено основні аспекти сутності державного боргу. За допомогою методу формалізації охарактеризовано причини, особливості та наслідки боргоутворювальних процесів. Здійснено теоретико-аналітичний екскурс економіко-математичних моделей управління державним боргом. Запропоновано модель управління запозиченими коштами шляхом їх перетворення в боргові інвестиції у контексті сучасних викликів науково-технічного прогресу та модель управління державним боргом у площині інтенсифікації економічного зростання та підвищення добробуту населення за умови подвійної дефіцитності. Здійснено порівняльний аналіз динаміки державного боргу України. Розглянуто модель оптимального розподілу боргових інвестицій між галузями економіки та часового розрахунку надходжень до бюджету від цих галузей. Встановлено верхні межі індикаторів платоспроможності України в контексті боргової безпеки. Висвітлено програму боргового інвестування, яка грунтується на виробничій функції з урахуванням боргових інвестицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.61-21 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фасолько Т. М. 
Реалізація моделі впливу державного боргу на обсяги національного виробництва / Т. М. Фасолько // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 489-495. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розроблено модель управління державним боргом на базі виробничої функції. Проаналізовано ефективність використання досягнень науки та техніки з метою оновлення виробничих потужностей і поліпшення умов праці для підвищення конкурентоспроможності вітчизняної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського