Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (16)
Пошуковий запит: (<.>A=ФОЛЬВАРОЧН$<.>+<.>A=ІГОР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Фольварочний І. В. 
Європейські громадські організації і освіта дорослих : монографія / І. В. Фольварочний; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих України. - Т. : Джура, 2009. - 347 c. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку освіти дорослих (ОД) у європейських країнах. Висвітлено просвітницький вплив Європейської асоціації з ОД, діяльність громадських організацій та асоціацій у сфері ОД у країнах ЄС та Україні. Розглянуто питання вдосконалення системи державно-громадського регулювання неперервної освіти, інтеграції науково-дослідницької роботи державних та громадських інституцій ОД.

Проанализированы тенденции развития образования взрослых (ОВ) в европейских странах. Освещены просветительское влияние Европейской ассоциации по ОВ, деятельность общественных организаций и ассоциаций в сфере ОВ в странах ЕС и Украине. Рассмотрены вопросы усовершенствования системы государственно-общественного регулирования непрерывного образования, интеграции научно-исследовательской работы государственных и общественных институций ОВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч441(4) + Ф79(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фольварочний І. В. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та країнах європейського союзу / І. В. Фольварочний // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 14-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено, що ефективне функціонування державної політики та національної системи освіти дорослих в Україні залежить від створення відповідних об'єктивних передумов для демократизації всієї системи освіти дорослих і гуманізації навчального процесу,а також врахування світових закономірностей розвитку теорії та практики освіти дорослих в європейських країнах. Приділено увагу діяльності Європейської організації у сфері освіти дорослих, яка ефективно функціонує у сфері освіти дорослих.

Установлено, что эффективное функционирование национальной политики и национальной системы образования взрослых на Украине зависит от создания соответствующих объективных предпосылок демократизации всей системы образования взрослых и гуманизации учебного процесса, а также учета мировых закономерностей развития теории и практики образования взрослых. Уделено внимание деятельности Европейской общественной организации в сфере образования взрослых, которая эффективно действует в сфере образования взрослых.

The author of the article pays much attention on effective function of the national politics up to national educational system which depends on specifics up to national educational system which depends on specific background of democratization of adult education. Also the humaniztion of studying process in being nighlighted within the importance of worldwide theories and practice of adult education. In the article paid attention to the activity of the EAEA as a European NGO with 131 member organisations from 41 countries working in the fields of adult learning. The main roles of EAEA are: policy advocacy for lifelong learning at a European level, development of practice through projects, publications and training, provision of information and services for our members, international co-operation.


Ключ. слова: освіта дорослих, демократизація освіти, гуманізація навчального процесу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фольварочний І. В. 
Гуманістичні тенденції євроінтеграційного розвитку освіти дорослих на сучасному етапі / І. В. Фольварочний // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 72-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що на початку XXI ст. актуальності набуває освіта дорослих, як системний чинник суспільного прогресу і розвитку особистості. Концептуальний та системний підхід до розвитку цієї галузі потребує відповідних методологічних основ осмислення цієї сфери та її проблематики у контексті історичних та сучасних, глобальних тенденцій розвитку освіти дорослих, як складової системи неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фольварочний І. В. 
Інтеграційні тенденції в діяльності європейської політики у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 135-139. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Підкреслено важливість удосконалення якості підготовки фахівців вищих навчальних закладів, впровадження курсу андрагогіки в систему вищої освіти, врахування євроінтеграційних тенденцій у сфері освіти дорослих та підготовки фахівців у галузі порівняльних досліджень європейських систем освіти, врахування досвіду діяльності європейської асоціації освіти дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Журавльова С. С. 
"Алфавит собранный, ри[ф]мами сложенный..." свт. Іоана Максимовича як явище агіографічної культури українського бароко : монографія / С. С. Журавльова; ред.: Ю. А. Ігор (Ісіченко); Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2012. - 237 c. - Бібліогр.: с. 145-164 - укp.

Досліджено джерела та жанрово-тематичну специфіку книги "Алфавит собранный, ри[ф]мами сложенный..." свт. Іоана Максимовича. Простежено індивідуальні особливості функціонування феноменів мучеництва та чуда в агіографічній поезії доби бароко. Зазначено, що своєрідність опрацювання аскетичної теми в агіографічних віршах книги свт. Іоана Максимовича полягає в поєднанні аскетичних програм східних Отців, ісихастського вчення про молитву розуму з ігнатіянськими концепціями духовного вдосконалення. Проаналізовано образ святого, представлений у поетичній книзі свт. Іоана Максимовича як відображення барокової антропології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)4-4 Максимович І. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фольварочний І. 
Порівняльно-педагогічна сфера діяльності європейської асоціації освіти дорослих / І. Фольварочний // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 51-54. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Акцентовано увагу на діяльності європейських громадських організацій у сфері освіти дорослих. Відзначено, що соціальне значення освіти дорослих у країнах Європи зростає у зв'язку зі зниженням рівня народжуваності та віддаленням меж працездатного віку, що зростає необхідність розвитку і збільшення навичок активної участі у громадських процесах та адаптації до культурної, етичної і мовної різноманітності Європи. Наголошено, що головною ідеєю нового підходу до освіти є те, що неперервна освіти стає базовим принципом освітньої системи та участі в ній людини протягом усього неперервного процесу її навчання. Підсумовано, що система освіти дорослих у країнах ЄС розвивається під впливом просвітницької діяльності Європейської асоціації з освіти дорослих, формування інформаційного та освітнього суспільства, необхідності вирішення екологічних проблем, пошуку шляхів вирішення соціальних проблем глобалізації та світової конкуренції.

Акцентировано внимание на деятельности европейских общественных организаций в сфере образования взрослых. Отмечено, что социальное значение образования взрослых в странах Европы растет в связи со снижением уровня рождаемости и отдалением границ трудоспособного возраста, что возрастает необходимость развития и увеличения навыков активного участия в общественных процессах и адаптации к культурному, этическому и языковому разнообразию Европы. Отмечено, что главной идеей нового подхода к образованию является то, что непрерывное образование становится базовым принципом образовательной системы и участия в ней человека в течение всего непрерывного процесса его обучения. Подытожено, что система образования взрослых в странах ЕС развивается под влиянием просветительской деятельности Европейской ассоциации по образованию взрослых, формирования информационного и образовательного общества, необходимости решения экологических проблем, поиска путей решения социальных проблем глобализации и мировой конкуренции.

In the article the main is focused on comparative and education activity of European Association for the Education of Adults within the problems of euro-integration and development of theory and practice of andragogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фольварочний І. В. 
Інтернаціоналізація просвітницької діяльності у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 186-193. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - укp. - англ.

Розглянуто особливості інтернаціоналізації просвітницької діяльності в сфері освіти дорослих. Визначено методологічні особливості дослідження цієї проблематики: проведення транснаціональних наукових досліджень із використанням методу функціонального аналізу, що дозволяє комплексно виокремити міжнародні вимоги в національних стандартах діяльності громадських організацій. Конкретизовано провідні цілі та завдання процесу інтернаціоналізації діяльності громадських організацій у сфері освіти дорослих, які виступають методологічними орієнтирами зазначеного порівняльно-педагогічного дослідження: мета системи просвітницької діяльності в сфері освіти дорослих; потреби громадських організацій та асоціацій; внесок у глобальний розвиток освіти дорослих; академічні завдання; науково-дослідна діяльність громадських організацій; економічні завдання; експорт освітніх та дослідницьких послуг; організація зарубіжних відряджень членів громадських організацій; участь у міжнародних проектах та конференціях і семінарах, "круглих столах", тренінгах; підвищення міжнародної конкурентоспроможності громадської організації.

Рассмотрено особенности интернационализации просветительской деятельности в сфере образования взрослых. Определены методологические особенности исследования данной проблематики: проведение транснациональных научных исследований с использованием метода функционального анализа, что позволяет комплексно выделить международные требования в национальных стандартах деятельности общественных организаций. Конкретизированы ведущие цели и задачи процесса интернационализации деятельности общественных организаций в сфере образования взрослых, которые, на наш взгляд, выступают методологическими ориентирами данного сравнительно-педагогического исследования: цель системы просветительской деятельности в сфере образования взрослых; потребности общественных организаций и ассоциаций; вклад в глобальное развитие образования взрослых; академические задачи; научно-исследовательская деятельность общественных организаций; экономические задачи; экспорт образовательных и исследовательских услуг; организация зарубежных командировок членов общественных организаций; участие в международных проектах и конференциях и семинарах, "круглых столах", тренингах; повышение международной конкурентоспособности общественной организации.

The article discusses the features of the internationalization of educational activities in the field of adult education. Defined methodology of the research of this problem: conducting transnational research using the method of functional analysis, which allows to allocate complex international requirements in national standards of public organizations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фольварочний І. В. 
Просвітницька діяльність європейських громадських організацій у сфері освіти дорослих (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. В. Фольварочний; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 37 c. - укp.

Досліджено процес освіти дорослих і діяльність громадських організацій у європейських країнах у другій половині XX - початок XXI ст. Проаналізовано теоретичні основи, конкретизовано методологічні підходи до формування концепції просвітницької діяльності громадських організацій. Здійснено історико-педагогічний аналіз еволюції європейських громадських організацій у сфері освіти дорослих, проаналізовано процес формування сучасної просвітницької стратегії неформальної освіти дорослих, розроблено періодизацію її розвитку. Підкреслено координуюча роль європейських громадських асоціацій у цьому питанні. Аналіз просвітницької діяльності європейських громадських організацій у галузі освіти дорослих базувався на європейських стандартах і національних традиціях глобальної відповідальності людини за "навчання впродовж усього життя". Висвітлено еволюцію діяльності міжнародних конференцій ЮНЕСКО в галузі освіти дорослих. Проаналізовано проблему просвітницької діяльності європейських громадських організацій у галузі освіти дорослих у другій половині XX - початок XXI ст., що базується на ідеї "навчання людини впродовж життя" та реалізації концепції демократичного розвитку громадянського суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Технології психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб'єктів спортивної діяльності : колект. монографія / Т. В. Петровська, В. І. Воронова, О. Р. Гринь, І. В. Толкунова, І. В. Фольварочний, Т. М. Булгакова, Г. В. Жукова, О. М. Курдибаха, А. В. Перепелиця, А. І. Малиновський, Л. В. Арнаутова; ред.: Т. В. Петровська. - Київ : Позднишев, 2021. - 165 c. - Бібліогр.: с. 149-165 - укp.

Розглянути проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності в різних актуальних на сьогодні напрямах. Охарактеризовано особистість тренера як суб’єкт спортивної діяльності. Наведено методику діагностики професійно важливих якостей тренера. Досліджено теоретичні та прикладні аспекти психологічної підготовки спортсменів. Запропоновано використання заходів із саморегуляції для корекції психоемоційних станів спортсменів. Проаналізовано здоров’язберігаючі технології в спорті. Розглянуто психосоматичні зміни в результаті професійної діяльності спортсменів. Увагу приділено особливостям естетичного розвитку студентів спортсменів у навчально-виховному процесі закладу вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.4 + Ю943

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848370 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського