Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Фархад Паранд Немат$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Фархад Паранд Немат Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис... канд. екон. наук / Фархад Паранд Немат; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 19 c. - укp.Досліджено особливості застосування інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами з різних економічних систем, зокрема Ірану та України. Визначено, що загальноприйняті інструменти міжнародного маркетингу, які використовуються господарчими суб'єктами країн з ринковою економікою, повинні бути адаптовані відповідно до потреб та умов функціонування економічних суб'єктів даних країн. На підставі аналізу ринку природного каменю (травертину) доведено необхідність такої адаптації. Проаналізовано перспективні можливості економічної співпраці двох країн. Запропоновано систему показників, яка дозволить оцінити ефективність використання інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами Ірану та України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-211.1 + У9(5ІРН)80-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА345754 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Фархад Паранд Немат Маркетинговое обеспечение торгово-экономического сотрудничества между Ираном и Украиной : монография / Фархад Паранд Немат. - К. : Знания Украины, 2006. - 244 c. - рус.Освещены проблемы развития экономического сотрудничества между Украиной и Ираном в контексте использования инструментов международного маркетинга. Раскрыты теоретические основы использования маркетингового потенциала в экономическом взаимодействии субъектов хозяйствования стран-партнеров, предложены подходы и система показателей для оценки эффективности инструментов маркетинга в международном сотрудничестве обеих стран. Особое внимание уделено этапам эволюции и особенностям экономических отношений между Ираном и Украиной. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ІРН)843-211.1 + У9(4УКР)843-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА722016 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|