Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Фархад Паранд Немат$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Фархад Паранд Немат 
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис... канд. екон. наук / Фархад Паранд Немат; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено особливості застосування інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами з різних економічних систем, зокрема Ірану та України. Визначено, що загальноприйняті інструменти міжнародного маркетингу, які використовуються господарчими суб'єктами країн з ринковою економікою, повинні бути адаптовані відповідно до потреб та умов функціонування економічних суб'єктів даних країн. На підставі аналізу ринку природного каменю (травертину) доведено необхідність такої адаптації. Проаналізовано перспективні можливості економічної співпраці двох країн. Запропоновано систему показників, яка дозволить оцінити ефективність використання інструментів міжнародного маркетингу економічними суб'єктами Ірану та України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-211.1 + У9(5ІРН)80-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фархад Паранд Немат 
Маркетинговое обеспечение торгово-экономического сотрудничества между Ираном и Украиной : монография / Фархад Паранд Немат. - К. : Знания Украины, 2006. - 244 c. - рус.

Освещены проблемы развития экономического сотрудничества между Украиной и Ираном в контексте использования инструментов международного маркетинга. Раскрыты теоретические основы использования маркетингового потенциала в экономическом взаимодействии субъектов хозяйствования стран-партнеров, предложены подходы и система показателей для оценки эффективности инструментов маркетинга в международном сотрудничестве обеих стран. Особое внимание уделено этапам эволюции и особенностям экономических отношений между Ираном и Украиной.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ІРН)843-211.1 + У9(4УКР)843-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722016 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського