Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Фоменко К. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Фоменко К. І. 
Губристична мотивація в структурі спрямованості особистості студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. І. Фоменко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Визначено психологічні особливості губристичної мотивації в структурі спрямованості особистості студентів. Наведено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження, визначено, що губристична мотивація входить до спрямованості особистості, яка прагне успіху. Висвітлено дані апробації методики "Опитувальник губристичної мотивації". Визначено характер взаємозв'язку між формами губристичної мотивації та мотивами особистості студента, який прагне успіху. Встановлено особливості зв'язку між формами губристичної мотивації та компонентами спрямованості особистості - ціннісні орієнтації та перфекціонізм, а також особистісними якостями - самооцінка, рівень домагань і локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю952.2 + Ю937.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хомуленко Т. Б. 
Губристична мотивація як чинник прагнення до успіху: віковий аспект : монографія / Т. Б. Хомуленко, К. І. Фоменко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : ХНПУ, 2012. - 223 c. - Бібліогр.: с. 146-162. - укp.

Досліджено губристичну мотивацію як чинник прагнення до успіху особистості. Подано визначення губристичної мотивації особистості студента, розкрито її місце та роль у прагненні до самоствердження й успіху. Розроблено діагностичну методику для дослідження губристичної мотивації та її форм - прагнення до досконалості та прагнення до переваги. Запропоновано розвивальну програму, спрямовану на формування конструктивної форми губристичної мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фоменко К. І. 
Губристична мотивація в характеристиці спрямованості особистості / К. І. Фоменко // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 378-381. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто поняття "губристична мотивація", "спрямованість", уявлення зарубіжних і вітчизняних вчених про зазначені явища. Запропоновано комплекс методик для дослідження спрямованості особистості.

Рассмотрено понятие "губристическая мотивация", "направленность", представления зарубежных и отечественных ученых об данных явлениях. Предложен комплекс методик для исследования направленности личности.

The notion of "hubristic motivation", "orientation", representation of foreign and local scientists about these phenomena. It's considered a set of techniques for studying orientation of the person.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шляхи оптимізації соціально-психологічної адаптації студентів-азійців інженерно-педагогічних спеціальностей : [монографія] / І. М. Соколова, О. П. Нікітіна, І. В. Бабарикіна, К. І. Фоменко; Укр. інж.-пед. акад. - Харків : С.А.М., 2014. - 150 c. - Бібліогр.: с. 112-118 - укp.

Вивчено соціально-психологічні, психолого-педагогічні та соціокультурні умови запобігання дезадаптації азійських студентів інженерно-педагогічних спеціальностей у процесі навчання. Подано результати дослідження чинників, що впливають на процес і результат навчальної діяльності студентів з Азійського регіону на всіх рівнях. Висвітлено психодіагностичний комплекс дослідження соціально-психологічних чинників адаптації та дезадаптації студентів-азійців інженерно-педагогічних спеціальностей. Розроблено модель психопрофілактики та психокорекції виявів дезадаптації студентів щодо оптимізації регуляції адаптаційних процесів студентів у процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч489.11.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фоменко К. І. 
Взаємозв'язок нарцисизму та губристичної мотивації особистості студентів / К. І. Фоменко // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 23. - С. 308-318. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття "губристична мотивація", "прагнення до досконалості", "прагнення до переваги", "нарцисизм" у роботах зарубіжних та вітчизняних учених. Сучасні уявлення про нарцисизм як про універсальний та необхідний складник здорової самосвідомості, орієнтований на захист, заповнення та збереження структурної цілісності власного Я дають можливість розглядати цей феномен у його зв'язку з губристичними прагненнями особистості. Представлено методи дослідження губристичної мотивації та нарцисизму, а також результати дослідження взаємозв'язку між показниками нарцисизму та формами губристичної мотивації. Показано, що в студентському віці нарцисичні риси особистості виявляються в таких параметрах, як "очікування особливого ставлення" та "маніпулювання в міжособистісних стосунках". Для студентів характерні впевненість у тому, що до них повинно бути особливе ставлення з боку оточення; роздратування, коли їх очікування з приводу особливого ставлення до них оточення не реалізуються; студенти більшою мірою схильні використовувати інших людей для посилення власної соціальної позиції, досягнення цілей. Доведено, що губристичність нарцисичної особистості студента розкривається в прагненні до переваги, що пов'язано з такими нарцисичними рисами, як "потреба в постійній увазі та захопленні", "поглиненість фантазіями", "грандіозне почуття самозначущості", "надмірна зайнятість почуттям заздрощів", "маніпулювання в міжособистісних стосунках". Студенти, які виявлять прагнення до досконалості, також характеризуються такою нарцисичною рисою, як "потреба в постійній увазі та захопленні".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фоменко К. І. 
Математичні методи у психології: розрахунки у Statistica : навч.-метод. посіб. / К. І. Фоменко. - Харків : Діса-плюс, 2017. - 84 c. - Бібліогр.: с. 81 - укp.

Розкрито основні поняття статистики. Охарактеризовано різні типи шкал вимірювання. Подано інформацію про моду, медіану, середнє арифметичне та дисперсію. Деталізовано алгоритм розрахунків описових статистик (мір центральної тенденції та мір мінливості) у програмі Statistica. Розкрито сутність поняття статистичної гіпотези. Увагу приділено кореляційному, факторному, кластерному та дисперсійному аналізам, описано алгоритми їх здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9с8 я73-1

Шифр НБУВ: ВА822446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологічні технології ефективного функціонування та розвитку особистості : [колект.] монографія. Кн. 3 / Р. Абрамцьов, А. М. Большакова, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, А. В. Вертель, Ж. П. Вірна, Г. В. Гуменюк, Л. В. Долинська, Н. О. Євдокимова, Н. О. Єрмакова, В. Ю. Завацький, Н. Є. Завацька, В. Л. Зливков, Л. М. Карамушка, М. М. Карнелович, З. С. Карпенко, О. М. Кокун, В. В. Криничко, С. Б. Кузікова, О. І. Кузнецов, С. О. Лукомська, С. Д. Максименко, М. І. Мушкевич, С. О. Ніколаєнко, М. О. Орап, М. В. Савчин, К. В. Седих, О. В. Тімченко, Г. Є. Улунова, О. О. Фільц, К. І. Фоменко, Б. В. Хомуленко, Т. Б. Хомуленко, Ю. М. Швалб, В. І. Шебанова, Ю. М. Широбоков, Т. І. Щербак; ред.: С. Д. Максименко, С. Б. Кузікова, В. Л. Зливков; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Київ, 2019. - 538 c. - укp.

Увагу приділено актуальним питанням сучасної персонології. Висвітлено теоретико-методологічні та прикладні аспекти дослідження проблеми ефективного функціонування та розвитку особистості в різних сферах життєдіяльності в умовах соціальних змін. Розглянуто соціогенетичні, психологічні, духовні чинники підтримки її самоефективності та життєстійкості. Наведено авторські технології психологічного супроводу, консультування, реабілітації особистості в ускладнених і кризових ситуаціях життя. Особливу увагу акцентовано на актуалізації ресурсів особистісного зростання людини в генезі її буття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 я43 + Ю949.2-69 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357912/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузнєцов М. А. 
Ставлення до навчання студентів з низьким рівнем академічної мотивації : [монографія] / М. А. Кузнєцов, К. І. Фоменко, Л. О. Жданюк; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Діва плюс, 2019. - 153 c. - Бібліогр.: с. 128-149 - укp.

Досліджено емоційного ставлення до навчання у студентів з низьким рівнем академічної мотивації. Подано теоретичний огляд проблеми емоційного ставлення до навчання та навчальної мотивації, розроблено комплекс психодіагностики потреб студентів, що задовольняються у навчально-професійній діяльності. Показано типологію академічної мотивації студентів та її взаємну обумовленість з емоційним ставленням до навчання. Розроблено програму оптимізації ставлення до навчання студентів та формування зрілих форм академічної мотивації, ефективність якої доведено. Розглянуто типологічні особливості академічної мотивації студентів з різною успішністю у навчальній діяльності, статевими ознаками, знайдено кореляцію взаємозв’язків показників потреб та мотивів навчання студентів у закладах вищої освіти. Розроблено методологічні засади щодо програми оптимізації ставлення до навчання та формування зрілих форм академічної мотивації у студентів в процесі навчально-пізнавальної діяльності в закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-52-734.2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фоменко К. І. 
Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів : монографія / К. І. Фоменко, М. М. Кузнєцова. - Харків : Діса Плюс, 2019. - 327 c. - Бібліогр.: с. 186-215 - укp.

Наведено результати аналізу науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлено особливості прояву оптимізму як ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних і неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм у структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових і мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного й операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734.2 + Ю937.42-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857841 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського