Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ХОЛОСТЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Зборщик А. М. 
Анализ результатов десульфурации чугуна магниевой порошковой проволокой / А. М. Зборщик, Н. В. Косолап, Ю. В. Галагура, И. А. Лукьяненко, А. С. Холостенко, Е. И. Хрущев, А. В. Черкасин // Металл и литье Украины. - 2005. - № 6. - С. 7-9. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проанализированы промышленные результаты десульфурации чугуна магниевой порошковой проволокой в отделении десульфурации чугуна ОАО "Мариупольский металлургический комбинат им. Ильича". Установлены зависимости степени использования магния для десульфурации чугуна от концентрации серы в металле и степени десульфурации чугуна от удельного расхода магния. Результаты исследования сопоставлены с данными ранее опубликованных работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: К323.03-14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зборщик А. М. 
Порошковая проволока для глубокой десульфурации чугуна / А. М. Зборщик, В. В. Климанчук, Н. Ф. Анищенко, Н. В. Косолап, И. А. Лукьяненко, А. С. Холостенко // Металл и литье Украины. - 2008. - № 3/4. - С. 3-5. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Показано, что при десульфурации чугуна до содержания серы не более 0,005 % магнийсодержащей порошковой проволокой значительно уменьшить интенсивность ресульфурации металла после обработки позволяет использование в качестве пассивирующей добавки в наполнителе проволоки высокоосновной смеси ИРС-2.


Індекс рубрикатора НБУВ: К323.03-141

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Холостенко Т. В. 
Рівні організаційно-педагогічних умов професійного самовдосконалення керівника позашкільного навчального закладу (на прикладі керівника дитячо-юнацької спортивної школи) / Т. В. Холостенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 324-330. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано наукові дослідження з метою виявлення можливих рівнів організаційно-педагогічних умов професійного самовдосконалення керівника позашкільного навчального закладу (на прикладі керівника дитячо-юнацької спортивної школи). Виявлено чотири рівні (державний, муніципальний, внутрішньошкільний, особистий) організаційно-педагогічних умов, які впливають на професійне самовдосконалення керівника ДЮСШ.

Проанализированы научные исследования с целью выявления возможных уровней организационно-педагогических условий профессионального самосовершенствования руководителя внешкольного учебного заведения (на примере руководителя детско-юношеской спортивной школы). Выявлено четыре уровня (государственный, муниципальный, внутришкольный, личный) организационно-педагогических условий, которые влияют на профессиональное самосовершенствование руководителя ДЮСШ.

Scientific researches with the aim of identifying possible levels of organizational-pedagogical conditions of professional self-improvementof the head of out-of-school educational establishment (by the example of the head of children’s sports school) are analysed in the article. Four levels (state, municipal, inside school, personal) of organizational-pedagogical conditions, which influence the professional self-education of the head of children’s sports school are identified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р21(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Холостенко Т. В. 
Управлінська компетентність керівника позашкільного навчального закладу "дитячо-юнацька спортивна школа" в контексті акмеологічного підходу / Т. В. Холостенко // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 82-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні аспекти управлінської компетентності керівника дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ). Підкреслено, що невідповідність рівня управлінської компетентності керівників ДЮСШ потребам розвитку демократичної держави та суспільства в цілому часто гальмує подальший поступ, породжує дисфункції, знижує ефективність діяльності закладу та зменшує можливість досягнень вихованців закладу. Виокремлено протиріччя, які супроводжують керівника ДЮСШ в управлінській діяльності. Охарактеризовано рівні, етапи та сходинки професіоналізму керівника ДЮСШ. Визначено критерії розвитку професійної компетентності керівника ДЮСШ. Розроблено модель керівника ДЮСШ - творця.

Рассмотрены основные аспекты управленческой компетентности руководителя детско-юношеской спортивной школы (ДЮСШ). Подчеркнуто, что несоответствие уровня управленческой компетентности руководителей ДЮСШ потребностям развития демократического государства и общества в целом часто тормозит дальнейшее продвижение, порождает дисфункции, снижает эффективность деятельности учреждения и уменьшает возможности достижений воспитанников учреждения. Выделены противоречия, сопровождающие руководителя ДЮСШ в управленческой деятельности. Охарактеризованы уровни, этапы и ступеньки профессионализма руководителя ДЮСШ. Определены критерии развития профессиональной компетентности руководителя ДЮСШ. Представлена модель руководителя ДЮСШ - творца.

The main aspects of managerial competence of the head of junior sports school. Emphasized that the discrepancy between the level of managerial competence leaders of youth sports development needs of schools of a democratic state and society in generaloften inhibits further progress, generates dysfunction, reduces the effectiveness of the agency, and reduces the possibility of achievement of pupils of the institution. Highlighted the contradictions that accompany the head of the Sports School in management. Characterized levels, stages and steps of professional sports school director. The criteria of professional competence of the head sports school. The model of the head of children's and youth sports school - the creator.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р21(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Холостенко Л. В. 
Розвиток основних компетентностей учнів засобами шкільного курсу економіки / Л. В. Холостенко // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 141-144. - укp.

Розглянуто значення формування системи економічної освіти, висвітлено використання міжпредметних зв'язків економічних знань із суміжними предметами навчального плану, формування основних груп компетентностей. Виокремлено етапи формування системи економічної освіти: в початковій школі - це варіативні навчальні курси, призначені для формування уявлень про економічні явища в навколишньому світі, розвиток інтересу до вивчення економічної дійсності; в основній школі - зміцнення міжпредметних зв'язків пізнання основних економічних категорій і законів в навколишньому світі; в старшій школі - профільний напрям, який характеризується появою нових, нетрадиційних предметів, факультативних курсів, що відображають типи профілізації, вміння застосовувати інструменти економічного аналізу на мікро - і макрорівні. Вміщено перелік програм факультативів, спецкурсів, елективних курсів, які забезпечують виконання Програми впровадження профільного навчання на 2010/2011 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р2(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Холостенко Л. В. 
Особливості викладання шкільного курсу економіки у 2011/2012 навчальному році / Л. В. Холостенко // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 167-170. - укp.

Обгрунтовано важливість формування економічної культури підростаючого покоління. Окреслено найважливіші цілі шкільної економічної освіти. Виокремлено засоби навчання з курсу "Економіка" та з курсу за вибором економічного спрямування. Подано типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, за яким відбувається формування економічного профілю в школі. Відзначено досягнення учнів Одещини у освоєнні економічних знань. Наголошено на високому рівні економічного мислення вчителів економіки загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області, які сформували творчу групу і працюють над реалізацією завдань щодо обгрунтування методичних аспектів викладання практичної частини основ економіки для підготовки учнів до участі в інтелектуальних змаганнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р2(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Холостенко Л. В. 
Формування економічної культури учня засобами шкільного курсу економіки / Л. В. Холостенко // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 107-109. - укp.

Висвітлено основні проблеми системи економічної освіти як у початковій ланці, від якості якої залежить успішне формування економічної культури особистості на всіх наступних етапах навчання, так і в середній ланці шляхом інтеграції економічних знань в інші базові курси, а також за рахунок варіативної складової змісту освіти. Наведено перелік навчальної літератури для вивчення економіки на профільному рівні. На прикладі співпраці ООІУВ в українсько-польському проекті "Шкільна академія підприємництва" окреслено перспективи міжнародного співробітництва для підвищення рівня освіти і професійної кваліфікації суспільства через запровадження підприємницької освіти в школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р2(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Холостенко Ю. В. 
Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до організації дизайнерської діяльності учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Холостенко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2012. - 24 c. - укp.

Вперше висвітлено сутність феномена "готовність майбутніх учителів до організації дизайнерської діяльності учнів". Схарактеризовано основні структурні компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до організації дизайнерської діяльності учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які створюють змістове ядро розробленої й апробованої педагогічної системи формування означеної особистісно-професійної якості майбутнього фахівця, що представлена як педагогічно доцільний і спеціально спроектований процес. Уточнено педагогічний зміст понять "дизайнерське мислення", "дизайнерська діяльність молодших школярів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Холостенко Т. 
Рівень готовності до саморозвитку та рівень творчого потенціалу – основні складові самовдосконалення директора дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) на шляху досягнення "акме" / Т. Холостенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 74-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено аналітичні дані, одержані за результатами педагогічного експерименту. Розглянуто на підставі анкетування та інтерв'ю рівні готовності до саморозвитку та творчого потенціалу; окреслено "Дерево здібностей" директора дитячо-юнацької спортивної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р21(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Холостенко Т. В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійним самовдосконаленням керівника позашкільного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. В. Холостенко; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Київ, 2014. - 18 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми управління професійним самовдосконаленням керівника позашкільного навчального закладу (ПШНЗ) (дитячо-юнацька спортивна школа). На основі аналізу теоретико-методологічних засад сутності професійного самовдосконалення керівника ПШНЗ окреслено рівні та обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов управління цим процесом, створено методичний центр для реалізації професійного самовдосконалення менеджерів таких закладів і впроваджено програму реалізації цього процесу. Запропоновано, теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено й апробовано модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПШНЗ (дитячо-юнацька спортивна школа), яка складається з методологічного, контентного, функціонального та програмно-практичного блоків. Висвітлено методику проведення педагогічного експерименту, проаналізовано результати дослідження, розроблено методичні рекомендації щодо впровадження моделі управління професійним самовдосконаленням керівника ПШНЗ. Запропоновано програму професійного самовдосконалення, ефективність якої доведено в ході педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Холостенко Л. В. 
Формування в учнів компетенції ініціативності та підприємливості засобами економічного виховання / Л. В. Холостенко // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 152-153. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Висвітлено питання економічної грамотності населення. Подано тлумачення поняття "компетенція підприємливості", яке визначається як здатність людини перетворювати ідеї на дії. Зазначено, що економічну компетенцію української спільноти доцільно формувати, починаючи ще з дошкільного віку дітей, тому що саме в цьому віці діти поступово знайомляться з економічними поняттями, явищами. Підкреслено основне завдання школи – якнайшвидше відповісти на виклики суспільства позитивними змінами, які дозволяють запобігти формуванню у школярів відчуття страху провалу, страху негативної соціальної оцінки підприємливості, адже успішне і підприємливе суспільство починається з успішної і підприємливої школи та успішних і підприємливих педагогів.

Освещены вопросы экономической грамотности населения. Дано толкование понятия „компетенция предприимчивости”, которое определяется как способность человека превращать идеи в действия. Отмечено, что экономическую компетенцию украинского сообщества целесообразно формировать, начиная еще с дошкольного возраста детей, так как именно в этом возрасте дети постепенно знакомятся с экономическими понятиями, явлениями. Подчеркнута основная задача школы – быстрее ответить на вызовы общества положительными изменениями, которые позволяют предотвратить формирование у школьников чувство страха провала, страха негативной социальной оценки предприимчивости, ведь успешное и предприимчивое общество начинается с успешной и предприимчивой школы и успешных и предприимчивых педагогов.

The questions of economic literacy. Given the interpretation of the concept of "competence enterprise " , which is defined as a person's ability to turn ideas into action . Noted that economic competence Ukrainian community expedient to form dating back to the pre-school age children , as it is in this age, children gradually become familiar with economic concepts , phenomena. Highlighted the main task of the school - quickly respond to the challenges of society positive changes that prevent the formation of students' sense of fear of failure, fear of negative social evaluation of enterprise , as a successful and enterprising society begins with a successful and enterprising and successful school and enterprising teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Літвінов О. 
Енергоємність ВВП та шляхи підвищення енергоефективності економіки України / О. Літвінов, В. Холостенко // Наук. вісн.. - 2014. - № 9. - С. 123-134. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему високої енергоємності ВВП України та висвітлено тенденцію її зміни. Визначено напрямки зниження енергоємності, підвищення конкурентоспроможності українських підприємств та національної продукції в сфері енергоефективності. Через високу енергоємність ВВП України та несприятливу ситуацію на ринку традиційних енергоресурсів проблема підвищення енергоефективності економіки стає надзвичайно актуальною. У ході цього для реалізації усіх 3 напрямків підвищення енергоефективності, Україна володіє не тільки необхідними ресурсами, але і має відповідні передумови для здійснення цих заходів. Задача постає в тому, щоб зацікавити потенційних інвесторів, в тому числі й українських, у реалізації вищезазначених заходів та належним чином організувати їх виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-961

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Холостенко Т. В. 
Теоретична модель управління професійним самовдосконаленням / Т. В. Холостенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 436-440. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Обгрунтовано теоретичну модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ), яка складається з контентного, науково-адміністративного та проектно-практичного аспектів. Контентний аспект - це змістова сутність управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ), яка формується на державному, муніципальному, внутрішкільному й особистісному рівнях. Науково-адміністративний аспект - це об'єкт, суб'єкт, науково-теоретичні засади, акмеологічна концепція та принципи професійного самовдосконалення керівника ПЗНЗ (ДЮСШ). Проектно-практичний аспект - це практичні напрацювання, які були впроваджені на базі методико-акмеологічного центру: програма, стратегія та субмодель професійного самовдосконалення.

Представлена теоретическая модель управления профессиональным самосовершенствованием руководителя ВШУЗ (ДЮСШ), состоящая из контентного, научно-административного и проектно-практического аспектов. Контентный аспект - это содержательная сущность управления профессиональным самосовершенствованием руководителя ПЗНЗ (ДЮСШ), сформированная на государственном, муниципальном, внутришкольном и личностном уровнях. Научно-административный аспект - это объект и субъект, научно-теоретические основы, акмеологическая концепция и принципы профессионального самосовершенствования руководителя ВШУЗ (ДЮСШ). Проектно-практический аспект - это практические наработки, внедренные на базе методико-акмеологического центра: программа, стратегия и субмодель профессионального самосовершенствования.

In the article the theoretical model of the management of professional self-improvement leader-school education (children’s sports school), which consists of content, scientific and administrative aspects of design practice is given. Content aspect – is the essence of meaningful management of professional self-improvement leader-school education (children’s sports school), formed at the state, municipal, intra-school and personal levels. Scientific and administrative aspects – is the object and the subject of scientific and theoretical foundations acmeological concept and principles of professional self-head-school education (children’s sports school).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Основи кримінального аналізу : посіб. з елементами тренінгу / О. Є. Користін, С. В. Албул, А. В. Холостенко, О. М. Заєць, К. Ю. Ісмайлов; Одес. держ. ун-т внутр. справ. - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2016. - 110 c. - Бібліогр.: с. 100-110 - укp.

Розглянуто питання щодо визначення складових процесу кримінального аналізу. Надано роз'яснення щодо побудови асоціативних матриць і варіативних схем. Розкрито процес формування й оцінювання висновків (логічна, дедуктивна та індуктивна матриці). Визначено специфіку усних брифінгів та письмових звітів. Викладено алгоритми складання схем подій, дій і аналізу телефонних номерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)01 в600 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО34826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Горошко В. В. 
Тимчасове вилучення майна: кримінальний процесуальний аспект : монографія / В. В. Горошко, С. Л. Деревянкін, А. В. Холостенко; Одеський державний університет внутрішніх справ. - Одеса : Астропринт, 2019. - 171 c. - Бібліогр.: с. 154-171 - укp.

Робота є результатом комплексного дослідження теоретичних, нормативно-правових та організаційних засад тимчасового вилучення майна в кримінальному провадженні. Розглянуто правові підстави та типові ситуації тимчасового вилучення майна. Виділено кримінальні процесуальні форми тимчасового вилучення майна в кримінальному провадженні залежно від суб'єкта вилучення, характеру основної процесуальної дії та характеру виявленого майна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867085 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського