Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЕРДАНЦ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Черданцева І. Г. 
Управління підприємницькими ризиками в умовах економічної діяльності (на прикладі підприємницьких структур Чернівецької області) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. Г. Черданцева; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та методичні підходи до управління підприємницькими ризиками на рівні області. Основну увагу приділено концептуальному підходу до питання визначення категорії "підприємницький ризик", дослідженню вітчизняного досвіду щодо виявлення основних проблем оцінки рівня підприємницьких ризиків з урахуванням впливу соціальних та інвестиційних факторів і створення на рівні області підприємницького режиму, адаптованого до ризиків. У процесі дослідження встановлено необхідність впровадження підсистеми інформації - створення організації, що спеціалізується на оцінці підприємницьких ризиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-99 + У9(4УКР-4ЧЕР)290-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Баранник О. А. 
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / О. А. Баранник, І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, І. Г. Черданцева, Н. М. Іларіонова, О. В. Кифяк; ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 440 c. - укp.

Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади використання маркетингових підходів у процесі формування конкурентоспроможності регіону. Акцентовано увагу на особливостях реалізації системи регіонального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку секторів національної економіки, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг територій, здійснених на основі маркетингових інструментів. Запрпопоновано механізми активізації використання маркетингових підходів у процесі формування стратегій сталого розвитку територій. Акцентовано на специфіці проведення аналізу чинників маркетингового середовища та адаптації методик дослідження середовища відповідно до особливостей функціонування секторів економіки регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буднікевич І. 
Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева; ред.: І. М. Буднікевич. - Чернівці : Кондратьєв А.В., 2012. - 559 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до розуміння сутності та значення маркетингу обраної галузі, сфери діяльності. Розкрито основні тенденції розвитку та функціонування окремих ринків. Визначено специфіку проведення маркетингових досліджень з огляду на специфіку галузі, сфери діяльності. Показано особливості реалізації елементів маркетингового комплексу для господарюючих суб'єктів, що функціонують на обраних ринках. Висвітлено основи сегментації ринку з урахуванням секторальної специфіки економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / ред.: І. М. Буднікевич; уклад.: В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна, І. Г. Черданцева, І. Б. Бабух; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 c. - Бібліогр.: 103 назви. - укp.

Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу, його основні види. Висвітлено зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Розкрито особливості маркетингової діяльності в різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н. Філіпчук; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 c. - Бібліогр.: с. 354-357 - укp.

Подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу. Розкрито види маркетингу, зміст і методи маркетингових досліджень. Подано інформацію про характеристики товару та ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації. Висвітлено питання управління й організації маркетингової діяльності. Особливу увагу звернено на особливості маркетингової діяльності у різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37742 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського