Чернобаєв М. С. Підвищення ефективності управління дорожнім рухом на мережі магістралей міста : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. С. Чернобаєв; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2011. - 23 c. - укp.
Вперше запропоновано імітаційну модель визначення параметрів управління дорожнім рухом на мережі магістралей міста на основі взаємозв'язку інтенсивності та швидкості транспортних потоків на перегонах з параметрами світлофорних циклів на перехрестях мережі. Вдосконалено процедуру координованого управління дорожнім рухом шляхом визначення оптимальних параметрів управління дорожнім рухом на мережі магістралей міста - балансу світлофорних циклів і зсуву фаз світлофорного регулювання по мережі. Набула подальший розвиток формалізація процесу дорожнього руху методами SADT-моделювання, яка забезпечує структурований опис процесу управління у даній системі та визначає взаємозв'язок функцій управління. Розроблені моделі визначення параметрів управління дорожнім рухом можуть бути застосовані за проектування та впровадження схем організації дорожнього руху у великих містах у складі АСУДР і дослідженні поведінки транспортних потоків на магістралях міста.