Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Черіпко С. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Методика викладання навчальних дисциплін в контексті підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання : матеріали V міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 181 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми впровадження технологій тестування як основного засобу перевірки знань абітурієнтів. Розкрито організаційно-методичні аспекти адаптації слухачів підготовчих курсів до навчання за модульно-рейтинговою технологією в курсі фізики. Обгрунтовано системний підхід до професійної підготовки майбутніх документознавців у технічному університеті. Проаналізовано особливості компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики у профільній школі. Розглянуто методику вивчення форм особового дієслова на підготовчих курсах в контексті підготовки до ЗНО. Розроблено систематизований підхід до пояснення правил вживання артиклів. Запропоновано методику проведення практичних занять із розвитку зв'язного мовлення на підготовчих курсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козачок Я. В. 
"Бо я національний інтелігент..." Михайло Драй-Хмара : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Я. В. Козачок, С. І. Черіпко; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2012. - 66 c. - Бібліогр.: с. 65-66 - укp.

ДОсліджено життя та творчість відомого українського неокласика з плеяди "розстріляного відродження" М.П. Драй-Хмари. Охарактеризовано творчость і особливості індивідуального стилю. Використано нові результати досліджень літературної критики, розглянуто аспекти творчості поета, які дотепер не піддавалися аналізові. Розглянуто питання співвідношення індивідуального стилю М.П. Драй-Хмари й естетичної моделі українського неокласицизму та символізму, особливості рецепції та художнього відтворення поетом постреволюційної доби. Висвітлено проблему адекватності оцінок творчості М.П. Драй-Хмари критикою, співвідношення дійсності і моделі світу в рецепції ліричного героя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Драй-Хмара М. П. я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зміст та специфіка сучасного науково-методичного забезпечення вступу у ВНЗ : матеріали VIII міжрегіон. семінару, 26 квіт. 2013 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, В. С. Тарасюк; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2013. - 188 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми вищої та середньої школи, підготовки старшокласників до вступу у ВНЗ. Показано шляхи підвищення ефективності навчання під час застосування інформаційних технологій, комп'ютерів, інтерактивної дошки, електронної книги та переваги їх використання на уроках під час вивчення математики. Обгрунтовано лінгводидактичні засади удосконалення методологічного та діалогічного мовлення, виокремлено види та функції монологу та діалогу. Обгрунтовано необхідність залучення інформаційно-комп'ютерних технологій і новітніх педагогічних методів у навчальному процесі в процес вивчення іноземних мов. Надано інформацію про використання методу аналогій в процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Розглянуто окремі методичні положення вивчення синтаксичних понять, труднощі побудови певних синтаксичних конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Методичні аспекти підготовки абітурієнтів до вступу у ВНЗ : матеріали VII міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2012. - 147 с. - укp.

Досліджено основні методи роботи щодо впровадження новітніх технологій в тестування. Запропоновано методика використання тестових завдань, впровадження якої в навчальний процес дозволяє ефективно перевірити відповідність знань та умінь учнів програмовим вимогам, оцінити рівень навчальних досягнень слухачів, оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до подальшого навчання в ВНЗ. Відображено реальний досвід, подано рекомендації щодо вдосконалення методики та методологічних підходів до викладання навчальних дисциплін. Описано труднощі засвоєння окремих питань з англійської граматики учнями ЗНЗ. Висвітлено особливості підготовки абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики. Описано методичні аспекти вивчення теоретичного матеріалу з фізики у процесі підготовки до вступу у ВНЗ. Розглянуто питання активізації самостійної роботи абітурієнтів у системі до університетської підготовки. Досліджено мову як чинник етнічної ідентифікації та само ідентифікації українців. Описано тестування як метод діагностики навчальних досягнень слухачів підготовчих курсів (на матеріалі з української літератури). Розглянуто методичні підходи до розвитку зв'язного мовлення при підготовці слухачів до вступу у ВНЗ. Досліджено методичні рекомендації з підготовки до вступу у ВНЗ з рисунку і композиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми в системі освіти "загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конф., 28 трав. 2015 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, Л. В. Буркова, С. І. Черіпко; Нац. авіац. ун-т, Ін-т доунів. підготовки. - Київ : НАУ, 2016. - 253 c. - укp.

Проведено дослідження квадратного тричлена з коефіцієнтами, залежними від параметра. Розглянуто особливості вивчення курсу фізики у старшій школі. Приділено увагу формуванню усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі. Охарактеризовано шляхи ефективної взаємодії середньої і вищої школи в контексті профорієнтаційної роботи. Здійснено моніторинг якості підготовки старшокласників до навчання у ВНЗ. Досліджено мотивацію творчих здібностей учнів як умову реалізації ідей сучасного навчання. Висвітлено деякі аспекти міжпредметних зв'язків у курсі фізики та математики. Подано інформацію про роботу з текстом на заняттях української мови на підготовчих курсах коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми в системі освіти: "Загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 25 трав. 2016 р. / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. О. Бруяка; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2016. - 294 c. - укp. - рус.

Обговорено проблеми вищої освіти України, профільної школи правознавчого спрямування в контексті проблем неперервності освітнього процесу, шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти. Викладено питання використання інноваційних методик у навчальному та позанавчальному процесах як можливість формування особистості майбутнього молодшого спеціаліста. Висвітлено сучасні підходи щодо професійної орієнтації старшокласників, сучасні тенденції забезпечення якісної підготовки до ЗНО та здійснення вдалого професійного вибору в середовищі вищої школи. Розглянуто особливості електронної освіти в Україні, проблеми викладання іноземної мови у різнорівневих групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО34938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми в системі освіти: "Загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2017 р., м. Київ : [зб. ст.] / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. О. Бруяка; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2018. - 320 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто змішане навчання як інноваційну технологію в освітньому просторі вишів І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано узагальнені результати діагностики рівнів сформованості медіаграмотності у студентів педагогічних ВНЗ. Висвітлено шляхи впровадження компетентнісного підходу в неперервній освіті (НО). Розглянуто можливості застосування сучасних інформаційних технологій на практичних заняттях з іноземної мови. Обгрунтовано необхідність розробки стратегії освітньої діяльності ВНЗ, висвітлено основні стратегічні напрями в розвитку освітньої діяльності та шляхи їх реалізації. Наведено результати вдосконалення структурної та змістової частин навчальної дисципліни "Теорія та практика вищої професійної освіти" для здобувачів ступеня вищої освіти "магістр". Проаналізовано переваги та недоліки комп'ютерного тестування в підготовці майбутніх фахівців. Розглянуто різні підходи до розуміння та значення конфліктологічної компетентності у професійній діяльності фахівця. Визначено функції дозвілля, розкрито погляди на дозвілля вітчизняних і зарубіжних науковців, а також охарактеризовано основні закономірності дозвіллєвої діяльності, які успішно впливають на соціалізацію особистості. Розкрито специфіку андрагогічних підходів до формування компетентності педагогічних працівників у системі підвищення кваліфікації. Проаналізовано психологічні особливості переживання й усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою їх наративізації. Розглянуто шляхи вдосконалення профорієнтаційної роботи педагогічного університету, визначено ефективні форми її проведення. Наведено методику покрокового впровадження 3D-системи автоматизованого проектування SolidWorks у систему НО. Проаналізовано сутність концепції організаційного розвитку, здійснено екстраполяцію основних її категорій у галузь вітчизняної вищої освіти, визначено основні інструменти практичної реалізації цієї концепції. Здійснено порівняння концепцій безперервної освіти за кордоном і в Україні, визначено шляхи модернізації сучасної післядипломної освіти в системі НО в Україні. Проаналізовано особливості конкурсного відбору в медичні університети Великої Британії. Досліджено досвід реформування системи освіти в Чехії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)3 + Ч311.52 я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО35757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Черіпко С. І. 
Авторський голос у літературній спадщиіі Михайла Драй-Хмари : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / С. І. Черіпко; Укрaїнський державний університет імені Михайла Драгоманова. - Київ, 2023. - 20 c. - укp.

Висвітлено комплексне аналітико-синтетичне дослідження поетичної, літературознавчої, епістолярної спадщини М. Драй-Хмари. Зроблено системний аналізу доробку митця через оцінку його авторського голосу, що передбачає характеристику життєвого шляху та творчості письменника загалом у зв’язках із літературним процесом 20-х—30-х рр. XX ст. Простежено особливості формування і виявів авторського голосу у дискурсі доби, національних та мистецьких світоглядних параметрах, визначено специфіку ідіостилю М. Драй-Хмари під впливом реалій тогочасного радянського суспільства. У поетичному слові розкрито зміст образної концепції суспільної кризи перших десятиліть XX ст. Аналіз нонфікційних форм літературної спадщини дозволяє з’ясувати особливості сприйняття письменником ідеологічної та культурної ситуації того часу, дослідити матеріали, відображені крізь авторську оцінку суспільної доби, літературних і позалітературних колізій, охарактеризувати особливості критичного мислення митця. Визнано, що літературно-критичні виступи й епістолярій М. Драй-Хмари передають динаміку суспільної та художньої свідомості українського інтелігента. Зазначено, що художня спадщина М. Драй-Хмари рецепіюється як єдність, яка грунтується на оригінальному баченні світу, через пошуки власного стилю в парадигмі вітчизняних та світових надбань. Акцентовано, як ліричний герой поезій постає цілісною талановитою особистістю, що знаходить вираження у художньому світі митця, в архетипах, мотивах, образно-метафоричній системі поезії М. Драй-Хмари. Для ліричного героя характерно особливе сприйняття рецепцій світу і оточення, пізнання дійсності як простору, сповненого краси і гармонії. Встановлено, що одним із аспектів авторського голосу у ліриці митця є духовна модель світосприймання, з якої постає розуміння та оцінка ним явищ дійсності. Природа у творах - динамічна сутність, в її стихії ліричний герой відчуває світ. В інтимній ліриці він постає людиною витончених почуттів, шляхетно стриманою у поведінці, сповненою ніжних почувань. На відображення світогляду ліричного героя впливає ерудиція поета як інтелігента й вченого, його розуміння мистецтва. Оригінальні грані ідіостилю майстра визначено рисами модерної поезії, увагою до виразного слова, сповненого сугестії та народнопісенної поетики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Драй-Хмара М. 4,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА454145 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського