![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Чорній В. Я.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Чорній В. Я. Формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Я. Чорній; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 20 c. - укp.Вперше визначено та теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування готовності фахівців банківської справи до професійного спілкування, а саме: посилення сформованості мотиваційного й операційно-дійового компонентів у процесі застосування інформаційних технологій, використання інтерактивних методів для реалізації діяльнісно-орієнтованого підходу у вивченні гуманітарних дисциплін, поглиблення професійної спрямованості у викладанні іноземної мови, використання психолого-педагогічних тренінгів під час вивчення навчальних дисциплін гуманітарного циклу. Розроблено структурну модель формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до професійного спілкування, яка відображає взаємозв'язки між основними складовими: метою підготовки студентів даного профілю, компонентами, показниками, рівнями їх готовності до професійного спілкування, особливостями організації навчально-виховного процесу, що визначаються принципами, методами, формами навчання та педагогічними умовами, реалізація яких призводить до запланованого результату - сформованості належного рівня готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи. Конкретизовано сутність і зміст компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-дійового) готовності до професійного спілкування та визначено їх показники за трьома рівнями: низьким (стихійним), середнім (нормативним), високим (професійним). Вдосконалено механізми організації навчально-виховної діяльності студентів з урахуванням особливостей формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 р + Ю953
Шифр НБУВ: РА383569 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Чорній В. Я. Формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи : монографія / В. Я. Чорній; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К. : УБС НБУ, 2013. - 243 c. - Бібліогр.: с. 136-151 - укp.Визначено та теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування готовності фахівців банківської справи до професійного спілкування, а саме: посилення сформованості мотиваційного й операційно-дійового компонентів у процесі застосування інформаційних технологій; використання інтерактивних методів для реалізації діяльнісно-орієнтованого підходу у вивченні гуманітарних дисциплін; поглиблення професійної спрямованості у викладанні іноземної мови; використання психолого-педагогічних тренінгів під час вивчення навчальних дисциплін гуманітарного циклу. Розроблено структурну модель формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до професійного спілкування, яка відображає взаємозв'язки між основними складовими: метою підготовки студентів цього профілю; компонентами, показниками, рівнями їх готовності до професійного спілкування; особливостями організації навчально-виховного процесу, що визначаються принципами, методами, формами навчання та педагогічними умовами, реалізація яких приводить до запланованого результату - сформованості належного рівня готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи. Конкретизовано сутність і зміст компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-дійового) готовності до професійного спілкування та визначено їх показники за трьома рівнями: низьким (стихійним), середнім (нормативним), високим (професійним). Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 р + Ю953
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА776069 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|