Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чудакова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА625823 Даниленко Л. І. Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект [Текст] : Наук.-метод. посіб.
2.ВА741245 Ніконов Ю. М.НАПН України, Ін-т педагогіки. Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури керівника школи [Текст] : наук.-метод. посіб.
3.РА422608 Чудакова В. П. Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / Чудакова Віра Петрівна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка
4.Ж71506 Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища - компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості [] // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2018,N Вип. 2.-С.134-146
5.Ж73683 Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.97-111
6.Ж100965 Чудакова В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів - компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (поч., ч. I) [] // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2018,N № 4.-С.42-54
7.Ж100965 Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи [] // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2019,N № 1.-С.63-69
8.Ж71506 Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" - показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності [] // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2019,N Вип. 1.-С.114-126
9.Ж100965 Чудакова В. П. Психологическое обеспечение образовательного процесса: психологическая служба в школе - создание, современное состояние и перспективы [] // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2019,N № 2.-С.39-46
10.Ж71506 Чудакова В. Терминологический аппарат и методы экспертизы психологической готовности к инновационной деятельности как основы развития инновационной компетентности: украинско-узбекский опыт [] / В. Чудакова, И. Курбанов, В. Величко, А. Скалозуб // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2019,N Вип. 2.-С.118-131
11.Ж100965 Чудакова В. П. Путівник дослідження складових мотиваційної компетентності: мотивів і мотивації з метою професійного самовизначення [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2019,N № 3.-С.52-61
12.Ж100965 Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий блок дослідження професійних "інтересів" та "схильностей" оптантів - показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2019,N № 4.-С.65-74
13.Ж100965 Чудакова В. П. Діагностичний інструментарій дослідження професійних "інтересів" і "сфери визначення вподобань" оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2020,N № 1.-С.55-63
14.Ж100965 Чудакова В. П. Дослідження професійних інтересів і вподобань оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2020,N № 2.-С.59-71
15.Ж100965 Чудакова В. П. Інтегративні методи і технологія експертизи та корекції формування компетентностей конкурентоспроможності особистості в умовах інноваційної діяльності. (Ч. 1, поч.) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2020,N № 4.-С.63-69
16.Ж100965 Чудакова В. П. Концептуальні засади "Психолого-організаційної технології формування компетентностей конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності організацій" (ч. 2) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2021,N № 1.-С.55-62
17.Ж100965 Чудакова В. П. Загальний дизайн і програма організації комплексного емпіричного дослідження "Психології формування компетентностей конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності організації" (ч. 3) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2021,N № 2.-С.57-66
18.Ж100965 Чудакова В. П. Загальний дизайн, зміст "Моделі психологічної структури процесу інноваційної діяльності" у дослідженні психологічної готовності до інноваційної діяльності, основи формування "інноваційності" - компетентності конкурентоздатності особистості (ч. 4) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2021,N № 3.-С.67-75
19.Ж100965 Чудакова В. П. Загальний дизайн і зміст "Моделі ключових систем психологічно обумовлених факторів структури психологічної готовності до інноваційної діяльності", основи формування "інноваційності", вагомої компетентності конкурентоздатності особистості (ч. 5) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2021,N № 4.-С.56-65
20.Ж100965 Чудакова В. П. Загальний дизайн і зміст "факторів особистості" ключових системних компонентів "зовнішніх" умов структури психологічної готовності до інноваційної діяльності - основи формування "інноваційності", вагомої компетентності конкурентоздатності особистості (частина 6) [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2022,N № 1.-С.56-67
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського