Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чуприна Г. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Чуприна Г. П. 
Методика навчання програмних засобів захисту інформації майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. П. Чуприна; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти методична система навчання дисципліни "Програмні засоби захисту інформації" має розроблятися на підставі методу подвійного дидактичного узагальнення. Теоретично обгрунтовано та розроблено універсальну структурно-функціональну модель подання змісту навчання з подвійним дидактичним узагальненням. Висвітлено комбінований багатокроковий метод навчання програмних засобів захисту інформації з подвійним дидактичним узагальненням. Розкрито дидактичні засоби на підставі універсальної структурно-функціональної моделі подання змісту навчання програмних засобів захисту інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хоменко В. Г. 
Теоретичні та методичні засади навчання програмних засобів захисту інформації на основі подвійного дидактичного узагальнення : монографія / В. Г. Хоменко, Г. П. Чуприна, М. І. Лазарєв; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-XXI, 2011. - 172 c. - Бібліогр.: с. 156-172. - укp.

Запропоновано нове вирішення наукової проблеми підвищення якості навчання майбутніх інженерів-педагогів програмних засобів захисту інформації. Вирішення проблеми здійснено шляхом обгрунтування, розробки та впровадження методичної системи навчання дисципліни "Програмні засоби захисту інформації" на підставі універсальної структурно-функціональної меделі подання змісту навчання з подвійним дидактичним узагальненням. Зазначено, що специфікою зазначеної дисципліни є наявність великої кількості існуючих програмних продуктів, їх постійна модернізація та збільшення кількості.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чуприна Г. П. 
Вдосконалення змісту навчання дисципліни "Програмні засоби захисту інформації" / Г. П. Чуприна // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 160-165. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено проблеми змісту навчання програмних засобів захисту інформації. Теоретично обгрунтовано вдосконалення змісту навчання на основі єдиної моделі структурування та надання змісту навчання. На прикладі комплексної антивірусної програми представлено побудову структурно-функціональної моделі змісту навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чуприна Г. П. 
Дидактичне узагальнення змісту навчального матеріалу з антивірусних програм / Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 208-218. - укp.

Розглянуто дидактичне узагальнення змісту навчального матеріалу з антивірусних програм. Обгрунтовано та розроблено метод дидактичного узагальнення змісту технічних об'єктів на основі одержання узагальненого та універсального понять. Розроблено класифікацію антивірусних програм з родо-видових відношень.

Рассмотрено дидактическое обобщение содержания учебного материала по антивирусным программам. Обоснован и разработан метод дидактического обобщения содержания технических объектов на основе получения обобщенного и универсального понятий. Разработана классификация антивирусных программ по родо-видовым отношениям.

In article didactic generalization of the contents of a teaching material under anti-virus programs is considered. The method of didactic generalization of the contents of technical objects is proved and developed on the basis of reception of the generalized and universal concepts. And also, classification of anti-virus programs under class-specific relations is developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хоменко В. Г. 
Теоретичні засади дидактичного узагальнення змісту навчання з програмних засобів захисту інформації / В. Г. Хоменко, Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 125-132. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади дидактичного узагальнення змісту навчання з програмних засобів захисту інформації. Теоретично обгрунтовано та доведено доцільне використання двох способів узагальнення для побудови узагальненого змісту навчання з програмних засобів захисту інформації: на основі логічної операції додавання понять (операція об’єднання множин); на основі логічної операції множення понять (операція перетинання множин). Перший спосіб узагальнення дозволяє студентам швидко ідентифікувати програмний засіб захисту інформації, а другий – детально засвоїти програмні засоби захисту інформації з метою виявлення найкращої програми та для удосконалення існуючих програм.

Рассмотрены теоретические принципы дидактичного обобщения содержания обучения по программным средствам защиты информации. Теоретически обосновано и доказано целесообразное использование двух способов обобщения для построения обобщенного содержания обучения по программным средствам защиты информации: на основе логической операции добавления понятий (операция объединения множеств); на основе логической операции умножения понятий (операция пересечения множеств). Первый способ обобщения позволяет студентам быстро идентифицировать программное средство защиты информации, а второй – детально усвоить программные средства защиты информации с целью выявления наилучшей программы и для усовершенствования существующих программ.

The article deals with the theoretical principles of didactic generalizing of contents of information protection software. There has been theoretically substantiated and proved a rational use of two generalizing methods for constructing generalized teaching contents of information protection software: on the basis of a logical operation of concept addition (“union of sets” operation); on the basis of a logical operation of concept multiplication (“intersection of sets” operation). The first method of generalization allows students to quickly identify the information protection software, and the second – to master information protection software in detail in order to find the best programme and to perfect already existing programmes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч237.1 + З970.40 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чуприна Г. П. 
Результати впровадження методичної системи навчання програмним засобам захисту інформації майбутніх інженерів-педагогів / Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 209-212. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто етапи організації і проведення педагогічного експерименту та результати розробленої методичної системи навчання майбутніх інженерів-педагогів програмних засобів захисту інформації на основі використання універсальної структурно-функціональної моделі подання змісту навчання з подвійним дидактичним узагальненням.

Рассмотрены этапы организации и проведения педагогического эксперимента и результаты разработанной методической системы обучения будущих инженеров-педагогов программным средствам защиты информации на основе использования универсальной структурно-функциональной модели представления содержания с двойным дидактическим обобщением.

The article deals with the stages of organizing and conducting a pedagogical experiment and the results of the developed methodological system of training future teacher-engineers to software information protection means based on the universal structural-functional model of the presentation of content with a double didactic generalization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч237 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чуприна Г. П. 
Комбінований багатокроковий метод навчання програмних засобів захисту інформації з подвійним дидактичним узагальненням / Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 248-255. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування і описано розробку комбінованого багатокрокового методу навчання з подвійним дидактичним узагальненням, який грунтується на комбінуванні репродуктивних і продуктивних методів навчання для досягнення необхідних рівнів засвоєння інформації та покрокової реалізації подвійного дидактичного узагальнення.

Представлены теоретическое обоснование и разработка комбинированного многошагового метода обучения с двойным дидактическим обобщением, который основан на комбинировании репродуктивных и продуктивных методов обучения для достижения необходимого уровня усвоения информации и пошаговой реализации двойного дидактического обобщения.

The paper presents a theoretical foundation and development of a combined multi-step teaching method with a double didactic generalization, which is based on a combination of reproductive and productive teaching methods to achieve the required level of learning information and step by step implementation of the doufle didactic generalizations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч237 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чуприна Г. П. 
Формування знань із програмних засобів захисту інформації на основі психічних моделей репрезентації понять / Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 257-264. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано моделі репрезентації понять у пам’яті людини з метою визначення найбільш універсальної, адекватної моделі структурування та узагальнення великої кількості різнорідної інформації з програмних засобів захисту інформації.

Проанализированы модели репрезентации понятий в памяти человека с целью определения наиболее универсальной, адекватной модели структурирования и обобщения большого количества разнородной информации программных средств защиты информации.

This paper analyzes a representation model of concepts in human memory with purpose to determine the most universal, adequate structure model and synthesis of a large number of heterogeneous data protection software information.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бардус І. О. 
Залучення студентів до викладацької діяльності як умова вдосконалення методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / І. О. Бардус, Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 153-158. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю до викладацької діяльності. Висвітлено зв’язок професійно-педагогічної спрямованості особистості студентів із професійною мотивацією інженера-педагога. Обґрунтовано доцільність та ефективність залучення студентів до викладацької діяльності в гуртках для вдосконалення їхньої методичної підготовки.

Рассмотрена проблема методической подготовки будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля к преподавательской деятельности. Показана связь профессионально-педагогической направленности личности студентов с профессиональной мотивацией инженера-педагога. Обоснована целесообразность и эффективность привлечения студентов к преподавательской деятельности в кружках для усовершенствования их методической подготовки.

The article deals with methodical training of future engineer-pedagogues of computer profile to teaching. The author showed connection between professional pedagogical orientation of the student individual and professional engineer-pedagogue motivation. It is grounded the appropriateness and effectiveness of student involving to teaching in special clubs to improve their methodological training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бардус І. О. 
Комп'ютерне моделювання (на основі фундаменталізованого підходу) : навч. посіб. для студентів спец.: 014 "Середня освіта (Інформатика)"; 014 "Середня освіта (Математика)"; 014 "Середня освіта (Фізика)"; 014 "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"; 015.10 "Професійна освіта (Комп’ютерні технології)"; 121 "Інженерія програмного забезпечення"; 122 "Комп’ютерні науки та інформаційні технології"; 123 "Комп’ютерна інженерія" / І. О. Бардус, Г. П. Чуприна; Бердян. держ. пед. ун-т. - Харків : ПромАрт, 2018. - 178 c. - Бібліогр.: с. 176-178 - укp.

Викладено основні поняття 3D-моделювання, розкрито суть поняття тривимірної комп'ютерної графіки. Описано процес отримання тривимірного зображення на площині, запропоновано програмне забезпечення 3D-моделювання фотореалістичних зображень. Охарактеризовано типи просторів і системи координат для 3D-моделювання об'єктів. Подано інформацію про візуалізація тривимірних об'єктів. Розглянуто методи комп'ютерної анімації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828373 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського