Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШАЛЬМАН$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Панов Б. С. 
Минерально-сырьевые ресурсы в стратегии развития экономики Донецкой области на период до 2020 года / Б. С. Панов, Н. В. Жикаляк, С. Н. Стрекозов, П. С. Тетянчук // Металл и литье Украины. - 2002. - № 7-8. - С. 19-23. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Подчеркнуто, что минерально-сырьевая база, как важнейшая составляющая часть природных ресурсов, имеет исключительное значение не только для развития экономики государства, но и является гарантией ее безопасности и обусловливает перспективные стратегические направления устойчивого социально-экономического развития промышленных регионов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шальман Т. М. 
Жанрові діалогічні форми сучасного українського телебачення : Автореф. дис... канд. філол. наук / Т. М. Шальман; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено технологію створення телевізійних програм жанрової діалогічної форми у контексті українського телебачення. Визначено рольові функції ведучого діалогічної форми програми і специфіку роботи на різних етапах. Проаналізовано особливості жанрових характеристик "діалогічної" телепрограми. Розглянуто питання встановлення, провадження та відмови від діалогу як реакцію глядачів на телепрограму та зворотній зв'язок в елементарному прояві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шальман Т. М. 
Основи реклами у сфері освіти : навч. посіб. / Т. М. Шальман; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2015. - 127 c. - Бібліогр.: с. 123-127 - укp.

Викладено теоретичні засади реклами у сфері освіти. Висвітлено проблеми формування іміджу ВНЗ. Розглянуто типологію та групи цільової аудиторії за видом навчального закладу. Розкрито теоретичні аспекти створення презентаційних матеріалів рекламного характеру для ВНЗ. Увагу приділено стандартним технологіям розробки рекламної кампанії для навчальних закладів та технології створення окремих видів рекламних повідомлень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 ф2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797412 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського