Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ШАМШИН$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Шамшина І.  
Організаційно-правові питання юридичної відповідальності працівників у сфері охорони праці / І. Шамшина // Право України. - 2001. - № 9. - С. 54-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4Укр)24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Шамшина І. І. 
Правові проблеми регулювання відносин у сфері охорони праці в сучасних умовах : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.05 / І. І. Шамшина; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Досліджено правову природу, сутність, соціальні функції охорони праці на сучасному етапі. Проаналізовано зміст права працівника на охорону праці та зобов'язання роботодавця щодо забезпечення безпеки праці. Особливу увагу приділено юридичному механізму забезпечення конституційного права робітника на охорону праці за умов ринкових перетворень у суспільстві. Висвітлено зміст юридичної відповідальності сторін трудових правовідносин у сфері охорони праці та шляхи її вдосконалення. Розглянуто питання імплементації міжнародно-правових норм у вітчизняне законодавство про охорону праці. Обгрунтовано конкретні пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання охорони праці в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4Укр)24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шамшина І. І. 
Механізм регулювання відносин із застосування найманої праці: суб'єктно-правовий аспект : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.05 / І. І. Шамшина; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. - К., 2011. - 36 c. - укp.

Досліджено механізм регулювання правового статусу працівника та розроблено шляхи його вдосконалення. Показано особливості трудоправового статусу роботодавця. Запропоновано майновий критерій роботодавчої правосуб'єктності як новаційна підстава диференціації правового регулювання. Наведено новий концептуальний підхід до визначення елементів системи суб'єктів соціально-партнерських відносин. Розроблено пропозиції щодо понятійного інструментарію та вдосконалення регулювання правового статусу суб'єктів трудового права.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шамшина І. І. 
Поняття "роботодавець" як правова категорія: проблемні питання / І. І. Шамшина // Правова держава. - 2010. - Вип. 21. - С. 245-252. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто правові підходи до визначення категорії "роботодавець". Проаналізовано дефініції даного терміна в українському та зарубіжному законодавстві. Подано визначення поняття "роботодавець".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)01-4 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шамшина І. І. 
Суб'єкти трудового права: правове регулювання в умовах ринкових відносин : монографія / І. І. Шамшина; ред.: Г. А. Капліна. - Луганськ : Л-ра, 2010. - 448 c. - Бібліогр.: 393 назв. - укp.

Визначено правовий статус (ПС) суб'єкта та його зміст, місце у структурі правовідношення у трудовому праві (ТП), соціально-юридичну специфіку державних органів як суб'єктів ТП, історично-правовий аспект розвитку трудового ПС. Обгрунтовано доцільність класифікації суб'єктів ТП за структурою волевиявлення на індивідуальні, прості та складні колективні суб'єкти; виділено ознаки даних суб'єктів та розкрито їх значення для класифікації правовідносин у сфері ТП. Особливу увагу приділено дослідженню основних суб'єктів ТП - працівнику та роботодавцю (ПРД), розкрито теоретико-правові засади визначення даних суб'єктів у сучасному ТП. Проаналізовано правосуб'єктність ПРД, запропоновано диференційований підхід до даної правової категорії, виділено ознаки окремих видів правосуб'єктності ПРД. Наведено рекомендації щодо змісту окремих елементів ПС ПРД, вдосконалення ПС суб'єктів соціально-партнерських відносин. Визначено місце у соціальному партнерстві та зміст ПС профспілок, трудового колективу, організацій (об'єднань) роботодавців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шамшина І. І. 
Місце суб'єкта в структурі правовідносин у трудовому праві / І. І. Шамшина // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 47. - С. 347-354. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто співвідношення понять "суб'єкт трудового права" і "суб'єкт правовідносин в трудовому праві", запропоновано визначення цих термінів, обгрунтовано роль волевиявлення як класифікаційної ознаки суб'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)-4 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шамшина Н. 
Методы построения динамических диаграмм в Excel / Н. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 1. - С. 39-46. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена методика изучения динамических диаграмм (ДД) в Excel для студентов физико-математических специальностей педагогических университетов. Обучение построению ДД предлагается осуществлять методом детального рассмотрения практических примеров. Рассмотрены вопросы, касающиеся понятия "динамическая диаграмма", свойства такого типа визуализации данных, их преимущества; описаны общие принципы и методы их построения в Excel. Предложены примеры для изучения ДД студентами физико-математического факультета на лабораторных занятиях по информатике при изучении табличного процессора Excel. Показано, что освоение методов построения ДД при изучении табличного процессора Excel не только готовит студентов к профессиональной деятельности, но и повышает уровень их информационной компетентности, а также развивает творческое воображение и активизирует познавательную деятельность.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)3-252

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шамшина Н. 
Использование табличного процессора MS Excel при решении задач на рекурсию / Н. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 57-64. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Табличный процессор Excel целесообразно использовать для решения задач на рекурсию, чтобы освоить рекурсивный подход к решению математических и практических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В127 р3-353 + З970.681-018.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шамшина Н. 
Использование программы MS Access для создания электронных учебно-методических комплексов / Н. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 45-53. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

На примере создания учебно-методического комплекса показаны возможности применения MS Access в учебном процессе. Показана универсальность и гибкость программы MS Access в плане создания такой информационной системы, которая способствует автоматизации организации учебного процесса и обработки его результатов. Такой учебно-методический комплекс может содержать базу знаний по предметной области, которая включает текстовые данные, иллюстрации, схемы, а также базу вопросов и ответов для компьютерного тестирования. Описан пример БД применения программы MS Access в учебном процессе. Приведены соответствующие скрины экранов и пояснения к их получению и использованию. Описан опыт использования таких БД в изучении ИКТ в педагогических университетах.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61-018.1 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шамшина Н. В. 
Об особенностях сохранения информации в базах данных / Н. В. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 148-151. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены особенности сохранения информации в базах данных и описано как механизм транзакций влияет на поведение системы при вводе данных. Отмечено, что информация в базах данных обладает особой ценностью и может быть востребована разными пользователями. Поэтому важным моментом при сохранении данных является проверка ограничений целостности для базы данных. Для обеспечения целостности баз данных используют механизм транзакций. Специальный компонент системы управления базами данных (администратор транзакций) обеспечивает обновление базы данных так, чтобы после изменения она вновь оказалась в согласованном состоянии. Если произошел сбой, происходит откат, транзакция отменяется, исходные данные восстанавливаются из резервного файла на диске. Транзакция - это последовательность операторов манипулирования данными, обладает четырьмя важными свойствами: атомарность, согласованность, изоляция, долговечность. При выполнении транзакций могут использоваться процедуры, триггеры и макросы данных, которые применяются для обеспечения целостности данных и реализации сложной бизнес-логики. Объяснены понятия: транзакция, ограничения целостности базы данных, триггер базы данных, бизнес-логика. Приведены разъяснения и методические рекомендации для изучения темы "Системы Управления Базами Данных" в курсе информатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шамшина Н. В. 
Вивчення макросів даних в MICROSOFT ACCESS / Н. В. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 165-169. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено макроси даних в останніх версіях ACCESS, яка є однією з найпопулярніших систем управління базами даних. Розглянуто поняття макросів даних, їх застосовування для забезпечення цілісності даних і реалізації складної бізнес-логіки у процесі моделювання конкретної предметної області. Макроси даних - нова функція ACCESS 2010, це нова можливість вбудовувати логіку в події, що відбуваються в таблицях за додавання, оновлення та видалення даних. Описано типи та підтипи макросів даних, їх призначення, правила створення і застосування; проаналізовано їх особливості. Створення макросів даних для окремих випадків проілюстровано прикладами, в яких пояснено призначення та правила використання окремих блоків операцій Конструктора макросів: для організації циклу, розгалуження, для пошуку запису та ін. Пояснено переваги та необхідність використання макросів даних, їх відмінності від макросів інтерфейсу та ізольованих макросів. Запропоновано роз'яснення та методичні рекомендації для вивчення теми "Системи Управління Базами Даних" із дисципліни Інформаційні технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шамшина Н. В. 
Методичні особливості вивчення зв'язків та типів об'єднання у базах даних Microsoft Access / Н. В. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 339-343. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Вивчено зв'язки між таблицями та типами об'єднання у реляційній базі даних (БД). Розглянуто складності у розумінні окремих понять і теоретичних положень, з якими стикаються початківці під час вивчення системи управління БД Access на практиці. Питання організації зв'язків між таблицями є принциповим для розуміння роботи реляційної БД. Вміння створювати зв'язкі, налаштовувати їх властивості, забезпечувати цілісність даних формуються під час розв'язування практичних завдань. Доступно пояснено механізм зв'язку, описано типові помилки учнів, сформульовано правила та алгоритми створення різних типів зв'язку. Увагу приділено типам об'єднання, які підтримуються у режимі Конструктора запитів. Описано внутрішні об'єднання - одно- та багатостовпцеві, зовнішні об'єднання - ліве та праве, само-об'єднання, тета-об'єднання за умовою нерівності, перехресні об'єднання. Об'єднанням називається операція, під час якої виконується зіставлення та поєднання значень у спільних полях зв'язаних таблиць, які є джерелом даних у формі, звіті, або запиті. Тип об'єднання задає спосіб перегляду зв'язаних записів на основі заданого відношення. Кількість записів, які відображаються, залежить від типу об'єднання. Підгрунтям більшості об'єднань (внутрішніх, зовнішніх, само-об'єднань) є рівні значення полів зв'язку. Тета-об'єднання створюють за умовою нерівності значень полів. Перехресне об'єднання (декартів добуток) використовують для генерації комбінацій записів у запиті. Об'єднання, яке створене між полями з невизначеним типом відношення, може призвести до помилкових записів тому, що повторення значень в обох полях зв'язку призводить до появи всіх можливих комбінацій співставлення записів. Наведено приклади використання різних типів об'єднань під час побудови запитів для розв'язування практичних завдань. Наведено роз'яснення та методичні рекомендації для вивчення теми "Системи Управління Базами Даних" з дисципліни Інформаційні технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шамшина Н. В. 
Розв'язування завдань комп'ютерного моделювання у табличному процесорі EXCEL / Н. В. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 4. - С. 171-176. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто застосування табличного процесора Excel для розв'язування завдань комп'ютерного моделювання, а саме, побудові розрахункових та імітаційних моделей, що використовуються у навчанні. Розглянуто сутність комп'ютерного моделювання, призначення комп'ютерних моделей і позитивний вплив вивчення різних аспектів комп'ютерного моделювання на ефективність та якість всіх видів навчальної діяльності. Побудова комп'ютерної моделі - процес, який складається з декількох етапів: розробка інформаційної моделі, розробка математичної моделі, розробка алгоритмів і програм, створення обчислювальної моделі. У процесі навчання комп'ютерному моделюванню виникає проблема наближення технології побудови комп'ютерних моделей до початківця, який не знається на мові програмування. Доведено, що застосування Excel для створення комп'ютерних моделей є одним із шляхів вирішення даної проблеми. Наведено вимоги, яким повинна задовольняти комп'ютерна модель досліджуваної системи, та основні вимоги що висуваються до програм комп'ютерного моделювання. Проаналізовано та описано можливості Excel для побудови якісних комп'ютерних моделей; доведено, що Excel добре відповідає вимогам, які ставляться до програм комп'ютерного моделювання. Увагу приділено особливостям використання Excel для навчання комп'ютерному моделюванню та виділено наступні переваги: розв'язування завдань без програмування, шляхом завдання і копіювання формул; відображення процесу розв'язання на робочому аркуші, а не лише остаточного результату; легкість конструювання діаграм для візуалізації отриманих результатів. Розроблено приклади побудови комп'ютерних моделей в Excel, які ілюструють особливості технології моделювання: варіативність в розробці і виборі типів моделей; отримання ряду різних за адекватності моделей для модельованого об'єкту з різним ступенем деталізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631 + З970.681-018.1

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Каира З. С. 
Оптимизация объёмов продаж на международных рынках / З. С. Каира, А. П. Ващенко, В. М. Шамшин // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 79-88. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Разработан научно-методический подход к оптимизации объемов продажи беспреферентных товаров на международных рынках, обеспечивающих максимальную прибыль оференту. Проанализирована система экспортной деятельности оферентов в различных рыночных ситуациях. Для достижения поставленной цели использованы экономико-математические методы и разработаны соответствующие модели. В работе приведен методический подход, который рассматривает проблему оптимизации объемов продаж товара на внешних рынках с учетом максимизации прибыли и повышения доходности оферента по четырем исходным сценариям, включая спекулянта, производителя экспортной компании, производителя импортирующей компании и, транснациональную корпорацию. Предложен усовершенствованный методический подход для сравнения различных вариантов развития, который, в отличие от существующих базируется на экономических результатах рыночной деятельности компаний. Рассмотрены теоретические аспекты реализации товаров на зарубежных рынках. Предложен методический подход к оптимизации объемов продажи товаров на зарубежных рынках, обеспечивающий оференту максимальную прибыль. Использование приведенного методического подхода позволит хозяйствующим субъектам принимать научно обоснованные решения для оптимизации экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шамшин О. П. 
Віртуалізація фізики та психолого-педагогічні аспекти / О. П. Шамшин // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 134-140. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Віртуальна освіта має на увазі створення віртуального освітнього середовища (ВОС), що складається з інформаційного простору, який включає доступність необмеженого навчального матеріалу через засоби комунікації, віртуального або реального каналу зв'язку студента та викладача, підвищення ролі самоосвіти, домінуванням навчання над викладанням. Віртуалізація предметної області, а саме фізики, вимагає окремого ретельного розгляду в умови швидких змін освіти, що тягне за собою зміну суспільства та навпаки. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових статей, навчально-методичних посібників, у яких представлені ті чи інші дослідження, розробки, описи питань, що стосуються віртуалізації навчального середовища, технології та методів віртуалізації, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час отримання та обговорення результатів і формулювання висновків роботи. Створення віртуального освітнього середовища окремого навчального предмета - фізики базується на ряді психолого-педагогічних принципів: педагогічної доцільності, індивідуалізації, заданого рівня засвоєння, когнітивності, мотивованості. Створення ВОС вимагає враховувати також методичні принципи, властиві взаєминам студента та тьютора, студента та віртуальної реальності: принцип інтерактивності, трансформації ролей студента та викладача в суб'єкти навчання й організатора освітнього процесу відповідно. Встановлено, що віртуалізація фізики пов'язана зі змістовим та інформаційним систематизуванням лекційного матеріалу за принципом педагогічної доцільності, практичні завдання формуються за принципом заданого рівня засвоєння, віртуальні лабораторні роботи підвищують когнітивність, вони є інтерактивними. Віртуалізації фізики притаманні всі переваги ВОС, але вона не вільна від відповідних ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)3-253

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Фізика   
16.

Шамшин О. П. 
Фізика 21 сторіччя в технічному ЗВО / О. П. Шамшин // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 3. - С. 119-126. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Перехід до постіндустріального інформаційного суспільства означає переважання нематеріального виробництва, зростання значення інформації та знання, поширення творчої праці. Одними з характерних особливостей постіндустріального суспільства є впровадження в сфері виробництва новітніх технологій і процесів, створення нових матеріалів і продуктів, прискорений розвиток науки та освіти, який базується на зростанні міждисциплінарного взаємопроникнення різних розділів науки. Якісна сучасна освіта є базисом успішного наукового процесу, створення нових знань, що своєю чергою, є фактором і джерелом розвитку економіки. Сучасність освіти предметної області має на увазі освоєння знань, технологій, процесів, властивих сьогоднішньому стану науки, формуванню сучасної (в нашому випадку фізичної) картини світу. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових статей, навчально-методичних посібників, силабусів, у яких представлені ті чи інші дослідження, розробки, описи питань, що стосуються розділів сучасної фізики (СФ) і методів її вивчення; синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час отримання та обговорення результатів і формулювання висновків роботи. Необхідність формування природничої грамотності, уявлень про сучасну фізичну картину світу (ФКС) та інтересу до науки потребує пошуку відповідей на узагальнююче завдання методики фізики "Для чого, що і як вчити?", які стосовно сучасної фізики 21 сторіччя потребують вивчення. Проаналізовано причини скорочення як кількості тих, хто вивчає фізику в ЗВО, так і навчальних програм. Доведено які розділи СФ доцільно вивчати, підкреслюючи зв'язок цих розділів із майбутнім фахом студентів. Запропоновано метод включення розгляду СФ у навчальний процес і теми технічного використання СФ, які можуть бути розглянуті по деяких розділах, що вивчаються. Зроблено висновки, що існує проблема зв'язку питань СФ і трохи застарілого, в більшості своїм класичного курсу загальної фізики ЗВО. Необхідно прискорювати роботу по переробці навчальних програм, бо потреби дня диктують вимоги відповідності того, що вивчають, тому, де воно буде застосовуватися.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського