Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШОКАЛЮК$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Шокалюк О. І. 
Історія України: курс лекцій (для самостійного опрацювання) : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. І. Шокалюк; Ін-т менедж. та економіки "Гал. Акад.". - Івано-Франківськ : Полум'я, 2003. - 282 c. - укp.

Розкрито причини та початки творення Київської держави, описано період розквіту Київської Русі часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого, розглянуто питання роздроблення Київської Русі. Висвітлено об'єктивні фактори посилення Галицького та Волинського князівств у кінці ХІ - ХІІ ст. Проаналізовано історичне значення Галицько-Волинської держави за часів Данила Галицького, становище українських земель, їх політичний та адміністративний устрій у складі Великого князівства Литовського та Польщі, політичне, соціально-економічне становище українських земель під владою Польщі у першій половині XVII ст. і в складі Росії, історичне значення та наслідки національно-визвольної війни українського народу проти Польщі у зазначений період. Описано особливості соціально-економічного розвитку Галичини на початку ХХ ст., тактику політичних партій України у роки Першої світової війни, періоди боротьби за українську державність у 1918 - 1921 рр., утвердження тоталітарної системи соціалізму у 1930-х рр. Охарактеризовано становище України у роки радянсько-німецької війни у 1941 - 1945 рр. Розглянуто проблеми відбудови господарства на українських землях у повоєнний період. Висвітлено основні напрямки дисидентського руху та русифікаторської політики в УРСР у 1960 - на початку 1980 рр., особливості процесу перебудови в Україні, історичні події, що відбулися на шляху до незалежності у 1986 - 1990 рр., внутрішню та зовнішню політику держави у роки незалежності.

Раскрыты причины и истоки образования Киевского государства, описан период процветания Киевской Руси времен Владимира Великого и Ярослава Мудрого, рассмотрены вопросы раздробления Киевской Руси. Освещены объективные факторы усиления Галицкого и Волынского княжеств в конце ХІ - ХІІ ст. Проанализированы историческое значение Галицко-Волынского государства во времена Даниила Галицкого, положение украинских земель, их политический и административный строй в составе Великого княжества Литовского и Польши, политическое, социально-экономическое положение украинских земель во времена правления Польши в первой половине XVII ст. и в составе России, историческое значение и последствия национально-освободительной войны украинского народа против Польши в указанный период. Описаны особенности социально-экономического развития Галиции в начале ХХ ст., тактика политических партий Украины в годы Первой мировой войны, периоды борьбы за украинское государство в 1918 - 1921 гг., утверждения тоталитарной системы социализма в 1930-х гг. Охарактеризовано положение Украины в годы советско-немецкой войны в 1941 - 1945 гг. Рассмотрены проблемы восстановления хозяйства на украинских землях в послевоенный период. Освещены основные направления диссидентского движения и русификаторской политики в УССР в 1960 - в начале 1980 гг., особенности процесса "перестройки" в Украине, исторические действия, происходившие на пути к независимости в 1986 - 1990 гг., внутренняя и внешняя политика государства в годы независимости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шокалюк С. В. 
Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Шокалюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р (4УКР)21 + Ч421.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теплицький І. 
Новий технічний засіб навчання - електронна книга / І. Теплицький, С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 53-54. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено проблему забезпечення навчальною літературою майбутніх фахівців з IT-технологій у навчальному процесі. Запропоновано пристрій для читання електронних книжок в контексті вирішення даної проблеми. Проаналізовано результати апробації вітчизняної розробки електронної книги (L Book eReader V8).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шокалюк С. 
Мобільне навчання: завжди та всюди / С. Шокалюк, О. Теплицький, І. Теплицький, С. Семеріков // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 164-167. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні компоненти мобільного навчання із застосуванням мобільних телефонів як різновиду дистанційного навчання. Проаналізовано технічні та програмні засоби мобільного навчання, його дидактичні можливості у порівнянні з електронними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кобилянський В. Я. 
Мікрогенераторна інформотерапія, як засіб відновлення функціональної активності інформаційних каналів / В. Я. Кобилянський, Р. М. Кобилянська, З. Д. Скрипнюк, Л. І. Шокалюк // Інформ. та негентроп. терапія. - 1999. - Спец. вип. - С. 60-62. - укp.

В статье описываются комплексные подходы в диагностике и терапии. Рассматривается микрогенераторная информотерапия как интегральная система, позволяющая реализовать основные принципы, которыми должны руководствоваться врачи в своей работе - лечить не отдельный орган, а организм в целом, не болезнь, а больного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22611/сп. вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корольський В. В. 
Теоретично-методичні засади геометричного моделювання числових рядів / В. В. Корольський, С. В. Шокалюк, Ю. А. Мельниченко // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 4. - С. 81-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проблема візуалізації абстрактних математичних понять та об'єктів, пошук їх геометричних інтерпретацій, зокрема з залученням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, різних Інтернет-сервісів і мобільних застосунків, набуває неабиякого поширення у різних науково-методичних колах. У нових публікаціях і навчальних посібниках із вищої математики чи математичного аналізу можна віднайти достатню кількість різноманітних прикладів унаочнення математичних абстракцій за розділами "Дослідження неперервності функції", "Диференціювання функції" чи "Інтегрування функції" тощо. При цьому приклади візуалізації числових рядів, точніше скінченної кількості їх елементів, є досить одноманітними і методично непривабливими, незважаючи на їх практичну значущість. Саме здійснення геометричного моделювання числових рядів надає можливість будувати нові числові ряди різних видів, добирати порівнювані числові ряди, з'ясовувати їх специфічні, непомітні при використанні традиційних знакових моделей закономірності поведінки членів ряду та їх застосування в теорії і практиці. Наведено всі етапи геометричного моделювання числових рядів на прикладі двох - гармонічного ряду та ряду геометричної прогресії. Для гармонічного ряду розглянуто зразки лінійної та квадратичної інтерпретації, виведено формули загальних членів отриманих рядів. Для ряду геометричної прогресії розглянуто випадки, коли знаменник прогресії дорівнює одиниці, менше за одиницю та більше за одиницю. Колектив авторів працює над реалізацією програмного засобу для автоматизації демонстрацій розглянутих геометричних моделей числових рядів за різних значень параметрів. Як інструментальний засіб програмної реалізації обрано хмаро орієнтоване середовище математичного призначення - CoCalc. Основним структурним компонентом середовища CoCalc є мережна система комп'ютерної математики SageMath. Режим доступу до середовища - http://cocalc.com.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.31р

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Фізика   
7.

Легка Л. В. 
Пропедевтика вивчення квантової інформатики у профільній (старшій) школі / Л. В. Легка, С. В. Шокалюк, Є. Ю. Богуненко // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 2. - С. 51-56. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано експериментальні моделі вивчення основ квантової інформатики у профільній (старшій) школі з ключовими методичними рекомендаціями щодо їх упровадження в освітній процес. Наявний зміст шкільної інформатики базується на вивченні інформаційно-цифрових технологій, що орієнтовані на роботу з комп'ютерами виключно класичної архітектури, тоді як все більшої практичної значущості у різних сферах набувають нові технології - квантові. Не зважаючи на складну природу квантових технологій, а беручи до уваги їх перспективність, виникає потреба розпочати опанування основ нової квантової інформатики вже на уроках профільної (старшої) школи за змістом навчального матеріалу, адаптованого під вікові особливості дітей старшого шкільного віку. Для отримання результатів використано теоретичні методи наукового пошуку - аналіз наукових джерел із питань квантової інформатики та методики навчання інформатики у закладах загальної середньої освіти та синтез компонентів методики навчання основ квантової інформатики. На даному етапі дослідження запропоновано 3 експериментальні моделі пропедевтичного вивчення квантової інформатики для впровадження в освітній процес профільної (старшої) школи: модель "Вибірковий модуль "Основи квантової інформатики"; модель "Наскрізне вивчення основ квантової інформатики у курсах фізики, математики та інформатики"; модель "Інтегрований курс "Основи квантової інформатики". Зроблено висновки, що включення питань квантової інформатики, адаптованих для сприйняття та засвоєння учнями старшого шкільного віку, у зміст навчальних предметів природничо-математичної та технологічної освітніх галузей вже сьогодні підвищить мотивацію до навчання через практичну значущість їх оновленого змісту.


Індекс рубрикатора НБУВ: В314 в2:З

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського