Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Шканова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | | | |
1. |
Виноградський М. Д. Організація праці менеджера : Навч. посіб. / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шканова; Київ. екон. ін-т менедж. - К. : Кондор, 2002. - 516 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.Висвітлено наукові основи визначення якостей менеджера. Описано сучасні принципи, методи його роботи, розкрито функції, принципи, методи і стиль керівництва персоналом. Значну увагу приділено змістовній роботі менеджера: інформаційному та документаційному забезпеченню організацій, прийняттю і реалізації управлінських рішень, особливостям роботи з підлеглими. Розглянуто принципи управління і планування ділової кар'єри. Освещены научные основы определения качеств менеджера. Описаны современные принципы, методы его работы, раскрыты функции, принципы, методы и стиль руководства персоналом. Значительное внимание уделено содержательной работе менеджера: информационному и документационному обеспечению организаций, принятию и реализации управленческих решений, особенностям работы с подчиненными. Рассмотрены принципы управления и планирования деловой карьеры. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА634071 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Виноградський М. Д. Менеджмент в організації : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шканова; Київ. екон. ін-т менедж. - "Екомен". - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : КОНДОР, 2002. - 652 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.Розглянуто зміст діяльності підприємства, організаційні форми підприємств та їх об'єднань, створення підприємств, їх господарську діяльність і взаємодію з зовнішнім середовищем. Особливу увагу приділено організації апарату управління, трудовим взаємовідносинам і конкурентній політиці організації. Висвітлено етапи створення підприємства та порядок його державної реєстрації, підготовки бізнес-плану створення нового підприємства, розробки установчих документів, порядок відкриття рахунку в банку. Описано види господарської діяльності підприємств в оптовій та роздрібній торгівлі, а також посередницькій діяльності. Визначено фактори, що впливають на розвиток підприємства, напрямки державної підтримки та регулювання діяльності підприємств. Рассмотрены вопросы содержания деятельности предприятия, организационных форм предприятий и их объединений, создания предприятий, их хозяйственной деятельности и взаимодействия с внешней средой. Особое внимание уделено организации аппарата управления, трудовым взаимоотношениям и конкурентной политике организации. Освещены этапы создания предприятий и порядок его государственной регистрации, подготовку бизнес-плана на создание нового предприятия, разработки учредительных документов, порядок открытия счета в банке. Описаны виды хозяйственной деятельности предприятий в оптовой и розничной торговле, посреднической деятельности. Рассмотрены факторы, которые влияют на развитие предприятия, государственную поддержку и регулирование предпринимательской деятельности предприятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1я73(4УКР) + У9(4УКР)290-212.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА626577 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Шканова О. М. Маркетинг послуг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 302 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.Розглянуто маркетинг послуг та описано його специфіку, складові маркетингу-мікс. Висвітлено основні методи аналізу ринку послуг та прогнозування попиту. Викладено методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Рассмотрен маркетинг услуг и описаны его специфика, составные маркетинга-микс. Освещены основные методы анализа рынка услуг и прогнозирования спроса. Изложены методические подходы к выбору предприятием маркетинговых стратегий. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА644220 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Шканова О. М. Маркетингова товарна політика : Навч. посіб. / О. М. Шканова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2003. - 159 c. - Бібліогр.: с. 157. - укp.Описано механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Розкрито суть понять товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування. Висвітлено теоретичні засади конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції за умов чинного законодавства України. Описан механизм осуществления товарной политики предприятий маркетинговой ориентации. Рассмотрены вопросы одной из составляющих маркетингового комплекса - товара. Раскрыто содержание понятий товара, качества, товарного знака, упаковки и маркировки. Освещены теоретические основы конкуренции с целью выбора предприятием конкурентных стратегий и методов конкуренции в условиях действующего законодательства Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.295.5я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА635288 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Виноградський М. Д. Менеджмент в організації : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. зі спец. "Менеджм. орг." усіх форм навч. / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шканова; Київ. екон. ін-т менедж. - "Екомен". - 3-е вид., виправл. - К. : Кондор, 2004. - 596 c. - Бібліогр.: с. 590-591. - укp.Розглянуто менеджмент як організацію та управління підприємствами та їх об'єднаннями, а також як організацію (орган) управління. Наведено відомості про основну мету підприємства та підприємництва, суб'єкти господарської діяльності у ринковій економіці, роль підприємництва в суспільстві, логіку менеджерської діяльності. Розглянуто організаційні форми підприємств та їх об'єднань в Україні. Висвітлено етапи створення підприємства та порядок його державної реєстрації. Наведено теоретичні засади конкуренції, проаналізовано особливості її державного регулювання в країні. Рассмотрен менеджмент как организация и управление предприятиями и их объединениями, а также как организация (орган) управления. Приведены сведения об основных целях предприятия и предпринимательства, субъектах хозяйственной деятельности в рыночной экономике, роли предпринимательства в обществе, логике менеджерской деятельности. Рассмотрены организационные формы предприятий и их объединений в Украине. Освещены этапы создания предприятия и порядок его государственной регистрации. Приведены теоретические основы конкуренции, проанализированы особенности ее государственного регулирования в стране. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 я73(4УКР) + У9(4УКР)290-212.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА645406 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Шканова О. М. Інфраструктура товарного ринку : Навч. посіб. / О. М. Шканова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2004. - 178 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.Наведено характеристику основних елементів інфраструктури товарного ринку України, зокрема, торговельних підприємств, товарних бірж, аукціонів, виставок і ярмарок, митних організацій. Значну увагу приділено об'єктам торгової сфери: оптовим і роздрібним торговельним підприємствам, дрібнороздрібній мережі, підприємствам громадського харчування, роздрібним і оптовим ринкам, організації їх діяльності згідно з законодавством України. Приведена характеристика основных элементов инфраструктуры товарного рынка Украины, в частности, торговых предприятий, товарных бирж, аукционов, выставок и ярмарок, таможенных организаций. Значительное внимание уделено объектам торговой сферы: оптовым и розничным торговым предприятиям, мелкорозничной сети, предприятиям общественного питания, розничным и оптовым рынкам, организации их деятельности в соответствии с законодательством Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-31я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА652575 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Вертель В. В. Залізнична транспортомісткість експорту та імпорту: суть, аналіз і використання / В. В. Вертель, О. М. Шканова // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 3. - С. 76-78. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Наведено методику детермінованого факторного аналізу; виявлено вплив факторів, які спричиняють скорочення залізничної транспортомісткості в останні роки. Запропоновано новий показник "залізнична транспортомісткість експорту (імпорту)" та факторну модель транспортомісткості, яка призначена для виявлення факторів, що впливають на величину цього показника. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|