Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЩЕПИЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Чуба М. В. 
Каталог и подробные данные о землетрясениях Карпатского региона за 2004 год / М. В. Чуба, И. Н. Келеман, И. А. Гаранджа, А. Ф. Стасюк, Ю. Т. Вербицкий, И. М. Нищименко, О. И. Щепиль, С. М. Плишко, Н. Я. Степаненко, Н. А. Симонова // Сейсмол. бюл. Украины за 2004 г. - 2004. - С. 49-117. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217(45УКР3)4я26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Чуба М. В. 
Каталог и подробные данные о землетрясениях Карпатского региона за 2008 год / М. В. Чуба, И. Н. Келеман, И. А. Гаранджа, А. Ф. Стасюк, Ю. Т. Вербицкий, И. М. Нищименко, О. И. Щепиль, С. М. Плишко, Х. В. Добротвир, О. Я. Вербицкая, Г. А. Герасименюк, Н. А. Симонова, А. М. Бурлуцкая, О. О Евдокимова // Сейсмол. бюл. Украины за 2008 г. - Симф., 2010. - С. 89-163. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217(45УКР7-6КРИ)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бочарова Н. А. 
Показники рівня розвитку корпоративної соціальної відповідальності на автотранспортних підприємствах / Н. А. Бочарова, А. К. Щепиліна // Економіка трансп. комплексу : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 30. - С. 85-99. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено існуючі підходи до визначення рівня розвитку корпоративної соціальної відповідальності конкретних бізнес-компаній. Із урахуванням встановлених переваг та недоліків розроблено пропозиції щодо вдосконалення методик кількісних та якісних показників оцінки КСВ. Запропоновано згрупувати показники за такими складовими КСВ: економічною, соціальною, екологічною, філантропічною, етичною й технологічною. Для кожної складової КСВ встановлено відповідні аспекти. За аспектами наведено кількісні й якісні показники. Для кількісних показників наведено розрахункові формули. Для оцінки якісного розвитку КСВ відібрано основні групи стейкхолдерів: споживачі, засновники працівники, постачальники, громадськість, державні та місцеві органи влади. Стосовно кожної групи визначено оцінні якісні показники як універсального характеру, так і з урахуванням особливостей роботи кожного підприємства, тобто його розміру, галузевої приналежності, сфери діяльності, особливостей господарської діяльності. Для визначення рівня розвитку КСВ на підприємстві запропоновано застосовувати п'ятирівневу шкалу. Для оцінки кількісних показників розраховані відповідні конкретні діапазони для бальної оцінки. Якісна оцінка стейкхолдерів виконується за запопонованими критеріями, що встановлені для відповідної бальної оцінки від "0" до "5" балів. За розробленою шкалою запропоновано оцінити рівень розвитку КСВ підприємства і встановити взаємозв'язок стадій життєвого циклу організації з рівнями розвитку корпоративної соціальної відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.31-615.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бочарова Н. А. 
Інтегральна оцінка рівня корпоративної соціальної відповідальності підприємства / Н. А. Бочарова, А. К. Щепиліна // Економіка трансп. комплексу : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 31. - С. 45-62. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено існуючі методики оцінки рівня корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах. Вдосконалено піраміду КСВ. Проведено порівняльний аналіз піраміди КСВ із пірамідою ієрархії потреб А. Маслоу. Надано характеристику видів корпоративної соціальної відповідальності. Набула подальшого розвитку система показників оцінки рівня КСВ на підприємстві. Запропоновано поділ показників за зовнішнім та внутрішнім напрямами діяльності підприємства. Особливістю запропонованої оцінки є те, що найважливішу роль відіграють зацікавлені сторони, що робить методику оцінювання більш об'єктивною, ніж існуючі. Використано метод радару для розрахунку інтегрального показника - це дозволяє зобразити одержані результати оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності графічно. Наведено двовимірну матрицю оцінювання рівня КСВ. Двовимірна матриця включає дев'ять секторів, де наведено розподіл рівнів від низького до високого рівня розвитку. Розроблено характеристику кожного сектора двовимірної матриці. Таким чином, запропоновано методику інтегрального оцінювання рівня КСВ на підставі системи частинних показників, що визначаються за допомогою опитування зацікавлених сторін. Такий підхід дозволить проводити оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності для підприємств різних напрямів діяльності. Запропоновану методику апробовано на підприємстві ТОВ "ВІТАЛ". За результатами розрахунків рівень КСВ на підприємстві оцінено як високий рівень розвитку корпоративної соціальної відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бочарова Н. А. 
Формування програми розвитку КСВ на автотранспортному підприємстві / Н. А. Бочарова, А. К. Щепиліна // Економіка трансп. комплексу : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 32. - С. 107-122. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено існуючі методики щодо формування програми розвитку корпоративної соціальної відповідальності в діяльності автотранспортних підприємств. Запропоновано програму розвитку корпоративної соціальної відповідальності з урахуванням різних груп стейкхолдерів на внутрішньому та зовнішньому рівнях впровадження корпоративної соціальної відповідальності. На внутрішньому рівні розглянуті власники та співробітники підприємства. На зовнішньому рівні - споживачі, постачальники, конкуренти, громада та місцеві мешканці, держава. Виділено напрями впровадження корпоративної соціальної відповідальності: організаційно-економічний, правовий, техніко-технологічний, екологічний та філантропічний. Запропоновано впровадження заходів для кожної групи стейкхолдерів на кожному напрямку корпоративної соціальної відповідальності, які в довгостроковій перспективі дозволять значно покращити загальний рівень розвитку корпоративної соціальної відповідальності на підприємстві. Це дозволить підвищити психологічний клімат у колективі, покращити здоров'я персоналу та самопочуття, в результаті чого зросте загальна ефективність роботи автотранспортного підприємства. Впровадження рекомендованих заходів приведе до підвищення привабливості підприємства для стейкхолдерів та покращить імідж підприємства для залучення нових працівників, приведе до підвищення загального рівня лояльності персоналу. На екологічному рівні заходи дозволять покращити здоров'я місцевого населення, скоротити значний обсяг витрат, зекономити паливно-енергетичні ресурси, скоротити водоспоживання та теплоспоживання офісу, а також споживання паперу. Впровадження програми розвитку корпоративної соціальної відповідальності дозволить підприємству покращити його ділову репутацію та взагалі сприятиме розвитку бізнесу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського