Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Яковлева В. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Лихоступ С. В. 
Информационная технология поддержки работы экспертов-аналитиков при моделировании и оценке вариантов реализации бизнес-стратегии корпорации / С. В. Лихоступ, Л. А. Закревская, В. С. Яковлева // Мат. машини і системи. - 2004. - № 2. - С. 173-185. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розроблено багатоваріантну ієрархічну модель, що дозволяє на базі обробки експертної інформації генерувати нові знання про способи реалізації бізнес-стратегії корпорації, одержувати ресурсно-часові оцінки варіантів і здійснювати вибір найбільш раціональних варіантів реалізації бізнес-стратегії для прийняття узгоджених рішень на різних рівнях управління. Дану модель закладено в основу розробленого комплексу типових інтелектуальних процедур моделювання й оцінки варіантів реалізації бізнес-стратегії корпорації.


Ключ. слова: бизнес-стратегия, моделирование, иерархическая модель, экспертные методы, принятие решений
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-131в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палагин А. В. 
Экспертная оценка научных предложений как объектов инноваций / А. В. Палагин, И. И. Андрейчук, С. В. Лихоступ, В. С. Яковлева // Наука та наукознавство. - 2003. - № 4. - С. 65-72. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто питання експертної оцінки наукових ідей (пропозицій) для одержання експертних висновків і списку наукових пропозицій, побудованого за їх рангами, з використанням теорії багатокритеріального вибору на дискретній множині варіантів, щоб проводити роботи з просування на ринок обраних пропозицій, уникаючи значних витрат на техніко-економічне обгрунтування, маркетингове дослідження та складання бізнес-плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського