Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Яхкінд В. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.РА375960 Яхкінд В. П.Харк. нац. екон. ун-т. Планування маркетингового потенціалу підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2010/
2.Ж14572 Коваль Т. А. Дослідження маркетингу партнерських відносин як інструменту стратегічного управління підприємством [] // Бізнес Інформ, 2014,N № 4.-С.441-448
3.Ж14572 Коваль Т. О. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства [] // Бізнес Інформ, 2016,N № 9.-С.112-118
4.Ж14572 Коваль Т. О. Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [] // Бізнес Інформ, 2016,N № 10.-С.397-405
5.Ж14572 Коваль Т. О. Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства [] // Бізнес Інформ, 2017,N № 10.-С.360-369
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського