Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=BROZEK$<.>+<.>A=JOSEF$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Stelmach J.  
Spor o metode we wspolczesnej filozofii prawa = Спір про метод в сучасній філософії права / J. Stelmach, B. Brozek // Пробл. філософії права. - 2004. - Т. 2. - С. 163-176. - пол.

Розглянуто становлення і розвиток поглядів відносних методів, використовуваних в юриспруденції. Проаналізовано основні підходи до вирішення досліджуваної проблеми, відмічається їх різноманітність, яка проявляється в існуванні кардинально протилежних позицій: від твердження про відсутність яких-небудь методів в праві до аргументації необхідності виділення специфічної правової методології. Звернено увагу на доцільність визначення трьох сфер можливого використання правових методів: практична, догматично-правова, теоретична. Зроблено висновки про те, що: по-перше, немає підстав виділяти як єдину, загальну методологію, яка може бути використана також і в юриспруденції, так і окрему специфічну правову методологію; по-друге, для правової методології характерна гетерономічність і плюралізм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Josefovich B. 
Бренд как товарный знак фирмы / B. Josefovich // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21/1. - С. 89-95. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Рассмотрено понятие бренда как товарного знака фирмы, его значения в маркетинговой деятельности фирмы. Показано, что бренд является нематериальным продуктом, услугой, имеет большое значение для конкурентоспособности фирмы в условиях острой конкурентной борьбы за сферы влияния. Эффективный бренд способствует увеличению стоимости продукции, услуг, расширению рынков сбыта. В результате анализа доказано, что фирмовый стиль является важной частью процесса создания бренда, имидж бренда основывается на признании его потребителями и конкурентами. Бренд позволяет успешному продвижению новых продуктов. Бренд взаимосвязан с торговой маркой. Капитал бренда влияет на потребление товара и услуги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Krupnik K. 
Development of rural areas in cultural landscape / K. Krupnik, M. Brozek // Геодез., картогр. і аерофотознімання : укр. міжвід. наук.-техн. зб. - 2007. - Вип. 68. - С. 24-29. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Study notion of cultural landscape that was raised in this dissertation has a long tradition. The interest of this subject matter has grown up recently in Poland. It was due to large investigative and applicable possibilities for cultural landscape research. It is all because of neglecting, for a period of above 50 years this sphere of activities, and as a result need of critical glance on Polish realities shaped in a post-war period as well as during the decade of dynamic constitutional and economic transformations. The works concerning formation of the rural areas landscapes are one of the ways to open science on aims and practical undertakings. They show directions, options of how to work on the areas of communes, likewise local plans of spatial farm implementing are helpful in the studies on influence of environment or plans of legal protection of terrains. The new pattern of the conduct is created, which is engaged in the processes of environmental changes. It has a large practical impact and a strong influence on reviving local matters and self-governance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д821.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського