Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=BRUCE$<.>+<.>A=MITFORD$<.>+<.>A=MIRANDA$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Miranda A. Quantum confinement effects in Ge nanocrystals / A. Miranda, A. E. Ramos, L. Nino de Rivera, M. Cruz-Irisson // Functional Materials. - 2005. - 12, № 4. - С. 674-679. - Бібліогр.: 14 назв. - англ. Індекс рубрикатора НБУВ: К235.230.2 + В379.13 + В371.236
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж41115 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Esquitin-Garduno N. Cognitive event-related potentials (P300) and cognitive impairment in Duchenne muscular dystrophy = Когнітивні потенціали, пов'язані з подією (P300), та розлади когнітивної сфери у пацієнтів із м'язовою дистрофією Дюшена / N. Esquitin-Garduno, R. E. Escobar-Cedillo, B. G. Flores-Avalos, G. Escobar-Cedillo, A. Miranda-Duarte, L. B. Lopez-Hernandez, V. I. Orellana-Villazon, R. M. Coral-Vazquez, S. Garcia, B. Gomez-Diaz // Нейрофизиология. - 2017. - 49, № 5. - С. 397-402. - Бібліогр.: 29 назв. - англ. Індекс рубрикатора НБУВ: Р620.424.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Kharytonov O. M. Optimization of sprint interplanetary trajectories with nuclear bimodal thermal propulsion = Оптимізація швидких міжпланетних траекторій з використанням ядерного дворежимного двигуна / O. M. Kharytonov, S. R. Savchenko, N. Miranda // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2019. - № 1. - С. 74-77. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.Міжпланетні місії вимагають швидких і економічних трансферів. З цією метою поєднання короткотривалих перельотів з використанням великої та малої тяги може забезпечити хороший компроміс. Збереження певної кількості палива за початкового імпульсу з великою тягою і його використання для корекції траєкторії надає змогу зекономити паливо і збільшити корисне навантаження. Досліджено оптимальний шлях, для одержання переваг від двигунів як великої, так і малої тяги з метою збільшення корисного навантаження. З використанням простої моделі ідеального двигуна обмеженої потужності і методу транспортуючої траєкторії знайдено аналітичний вираз для знаходження остаточного корисного навантаження. Розв'язання задачі оптимізації надало змогу відшукати оптимальний розподіл палива між маневрами з використанням двигунів великої та малої тяги. Оскільки маса системи з малою тягою залежить від електричної потужності, автори використали її, щоб визначити оптимальну електричну потужність для перельоту за заданий час. У результаті було встановлено інтервал часу перельоту, для якого комбінація двигунів великої та низької тяги стає оптимальною. Індекс рубрикатора НБУВ: О651.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|