Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=FIEDLER$<.>+<.>A=JOBST$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Nezbedova E. Fracture toughness of multilayer pipes = Трещиностойкость многослойных труб / E. Nezbedova, L. Fiedler, Z. Majer, B. Vlach, Z. Knesl // Пробл. прочности. - 2008. - № 1. - С. 146-149. - Библиогр.: 10 назв. - англ. Індекс рубрикатора НБУВ: В251.104
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61773 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Skrotzki R. The impact of heavy Ga doping on superconductivity in germanium / R. Skrotzki, T. Herrmannsdorfer, V. Heera, J. Fiedler, A. Mucklich, M. Helm, J. Wosnitza // Физика низ. температур. - 2011. - 37, N 9/10 (спец. вып.). - С. 1098-1106. - Библиогр.: 44 назв. - англ. Індекс рубрикатора НБУВ: В368.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|