![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Fiedler M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|