Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=KAPINUS$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Kapinus E. I. 
Energy, charge and electron transfer processes in chemistry / E. I. Kapinus; Nat. acad. of sciences of Ukraine, Inst. for sorption and problems of endoecology. - Kyiv : Akademperiodyka, 2016. - 131, [3] c. - (Project "Ukrainian scientific book in a foreign lang."). - Бібліогр.: с. 112-[132] - англ. - укp.

The book consists of three main sections on the energy, charge and electron transfer in chemistry. The book anticipates the historical and scientific introduction. The first chapter discusses the intermolecular electronic energy transfer. In the chapter on the electronic states of EDA complexes the phenomena of charge transer are considered. In the chapter on thermal and photochemical electron transfer kinetics and thermodynamics of processes with electron transfer, the physical model of electron transfer by Marcus discusses, the influence of the solvent on these processes is discussed including the classification of electron transfer processes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г523 + Г531

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС61938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Abramova L. 
Dynamic control over traffic flow under urban traffic conditions / L. Abramova, V. Shyrin, H. Ptytsia, S. Kapinus // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 4/3. - С. 34-43. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Розглянуто вирішення актуальних питань підвищення ефективності дорожнього руху у великих містах. Основна проблема руху у великих містах полягає у зниженні пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі (ВДМ) і збільшенні непрогнозованого часу пересування. Визначено, що основною причиною зниження пропускної спроможності ВДМ є наявність заторових режимів руху та формування "ударної хвилі" за її поширення в бік транспортного потоку (ТП), що рухається назустріч. Для вирішення означеної проблеми проведено моделювання динаміки зміни параметрів ТП на підставі виявлення особливості формування "ударної хвилі" у щільному потоці. Отримана аналітична залежність темпу зміни щільності за складних умов руху на перегоні надає можливість визначити місце утворення "ударної хвилі" для попередження її виникнення. Тоді як найбільш поширені методи впливають лише на усунення транспортних заторів, що збільшує транспортну затримку. Для ліквідації заторового стану на перегонах вуличної мережі запропоновано впровадження динамічного управління дорожнім рухом. Доцільність наведеного типу управління доведено шляхом моделювання впливу зміни швидкості руху ТП на інтенсивність. Теоретичні моделі динаміки ТП розроблено для ділянки ВДМ довжиною 1500 м. Результати модельного експерименту на перегоні міста довжиною 380 м підтвердили адекватність моделі. Отримані результати підтверджують можливість зменшення інтенсивності на підході до затору шляхом зменшення швидкості руху. Саме такий спосіб управління дорожнім рухом впливає не на фронт "ударної хвилі", а на її кінець, для запобігання затору. Результати дослідження впливають на підвищення пропускної спроможності мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Semenenko K. 
Effective frequency of displaying the communication message to consumers of beer brand in digital media = Ефективна частота показу рекламного повідомлення споживачам пивних брендів у цифрових медіа / K. Semenenko, L. Kapinus, I. Boiko, V. Kucherenko, N. Skryhun // Ukr. Food J. - 2022. - 11, № 4. - С. 629-647. - Бібліогр.: 645 назв. - англ.

Мета дослідження - визначення ефективної частоти показу рекламних повідомлень споживачам у репрезентативній вибірці підприємств пивоварної галузі для оптимізації медійного бюджету. Дослідження базується на результатах праць науковців із питань розвитку ринку пива та цифрової економіки, теорій частоти рекламних повідомлень, маркетингових досліджень найбільших пивоварних компаній та їх брендів для визначення мінімального порогу ефективної частоти рекламних звернень до споживачів пива. Частота показу комунікаційного повідомлення визначає не лише ефективність звернень до споживача, але й витрати на медійний бюджет, проте наразі відсутня єдина точка зору на цю проблему в наукових публікаціях. Як недостатня кількість звернень, так і надмірна частота призводять до неефективного використання бюджету. Ефективна частота повідомлення впливає не тільки на купівельну поведінку споживача та показники здоров'я бренду, а й надає змогу оптимізувати медійний бюджет. Визначено, що найчастіше в медіаплануванні використовують ефективну частотну стратегію "три плюс". З метою визначення ефективної частоти комунікацій зі споживачами для інструментів онлайн-просування пива запропоновано модифіковану матрицю Остроу. Вдосконалено блоки факторів, які впливають на просування пива на споживчий ринок: "Ринкові чинники", "Чинники якості рекламного повідомлення", "Загальні медіачинники". Додано блок "Онлайн-медіачинники", куди ввійшли такі показники, як характеристика ресурсів розміщення, використання соціальних медіа, використання відеоформатів, використання нестандартних проявів і форматів, охоплення медіаканалу, тип розміщення, відповідність загальному контенту кампанії. Адаптація вдосконаленої матриці відбулась на прикладі найбільших пивних брендів ринку, для яких було визначено ефективну частоту повторень комунікаційного повідомлення та здійснено порівняння з фактичною, що надало змогу згрупувати бренди в 4 групи з позиції стратегії подальших витрат на розміщення рекламних повідомлень в мережі Інтернет. Для планування частоти рекламних повідомлень запропоновано використовувати модифіковану матрицю визначення ефективної частоти комунікацій зі споживачами продукції пивних брендів, що надасть змогу оптимізувати медіа-бюджет.



Шифр НБУВ: Ж43715 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського