Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=VERYHA$<.>+<.>A=WASYL$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Rzychon M. 
Investigation into structural determinants of inhibitory specificity of staphostatins / M. Rzychon, D. Chmiel, A. Polit, Z. Wasylewski, A. Dubin // Укр. біохім. журн.. - 2005. - 77, № 2 [спец. вип.]. - С. 224. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е40*725.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Veryha Yu. 
Goodwill as an accounting category = Гудвіл як облікова категорія / Yu. Veryha, O. Koba, R. Nurgalieva // Економіка і регіон. - 2019. - № 4. - С. 146-151. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

За умов сьогодення вирішальним чинником успіху стає володіння інтелектуальними ресурсами та їх ефективне використання в господарській діяльності. Важливим інструментом зміцнення конкурентоспроможності суб'єкта господарювання виступає гудвіл. Він впливає на вартість компанії й визначає її можливості в залученні коштів, пошуку стратегічних інвесторів та партнерів, побудові відносин із владою та формуванні попиту й лояльності споживачів. Проте існує ряд проблем теоретичного та практичного характеру, що стосуються його відображення в обліку, серед них тлумачення сутності гудвілу. Гудвіл залежить від комплексу заходів, спрямованих на підвищення прибутковості компанії, таланту управлінців, кваліфікації й досвіду співробітників, стану ділових відносин компанії у світі бізнесу, її репутації на ринку, досягнутої, завдяки якості продукції (робіт, послуг, товарів), а також застосуванню новітніх технологій. Гудвіл є досягненням компанії, на яке не витрачаються кошти. Гарна ділова репутація компанії характеризується сильною командою менеджерів і маркетинговою стратегією; високою якістю продукції (послуг або робіт); позитивними фінансовими показниками, корпоративною культурою, вигідним місцем розташуванням, налагодженими відносинами з постачальниками тощо. У зв'язку із цим вартість підприємства, представленого єдиним майновим комплексом, істотно відрізняється від вартості його активів. Гудвіл невіддільний від підприємства і не може бути проданий окремо. Він виникає тільки за наявності надлишкових доходів і виступає у вигляді активу, що не амортизується. Перелічені характеристики є загальновизнаними й дають змогу визначити сутність гудвілу. Узагальнення підходів до трактування поняття "гудвіл", що подається у нормативно-законодавчих актах та в науковій літературі, свідчить, що гудвіл є активом, здатним приносити економічні вигоди підприємству. Трактування цього виду активів як переваг, наявних під час всієї діяльності підприємства, обумовлює необхідність його відображення не лише в процесі придбання чи об'єднання, а й під час безперервної діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-145.712

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського