1. |
Романенко М. Освіта як об'єкт соціально-філософського аналізу / М. Романенко. - Д. : Промінь, 1998. - 131 c. - Бібліогр.: с. 125-130. - укp.На основі аналізу чинників соціальної та когнитивної інституціоналізації філософської освіти розкривається природа, соціальна роль, структура та функції філософської парадигми національної системи освіти як інтегрованої цілісності світоглядних та теоретико-методологічних принципів розв'язання основних питань проблемного поля філософії освіти. Здійснюється концептуальна розробка цих принципів стосовно актуальних напрямів реформування освітньої теорії та практики в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2|Ю2 + Ю252|Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА585901 Пошук видання у каталогах НБУВ
|