Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА597682$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Вачевський М. В. 
Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність / М. В. Вачевський, О. М. Вачевський, В. Г. Скотний, Б. О. Стасишин, Л. Г. Кльоба, Г. Л. Мищатина; ред.: М. В. Вачевський. - Львів : Каменяр, 1999. - 224 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Висвітлено історію формування маркетингу, його переваги та відмінні риси. Значну увагу приділено маркетинговій діяльності на підприємствах, основним методам прогнозування збуту, а також критеріям відбору посередників. Встановлено, що результати комплексних досліджень допомагають визначити найперспективніші для підприємства ринки, їх сегменти, на кожному з яких є певні позитивні та негативні умови щодо збуту будь-якого товару. Детально проаналізовано діяльність підприємства у мікро- та макросередовищах, а також особливості правової охорони об'єктів промислової власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597682 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського