Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА598246$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 377 c. - Бібліогр.: с. 373-375. - укp.

Детально розглянуто напрями діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств. Розкрито особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю за використанням коштів. Значну увагу приділено особливостям персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, найважливішим аспектам роботи з громадськістю, рекламі на місці продажу та створенню сучасної упаковки товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598246 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського