1. |
Караман С. О. Методика навчання української мови в гімназії : Навч. посіб. / С. О. Караман. - К. : Ленвіт, 2000. - 272 c. - Бібліогр.: с. 270-272. - укp.Розглянуто актуальні питання вдосконалення змісту гімназійного курсу мови в його синхронічному та діахронічному аспектах відповідно до сучасного рівня лінгвістичної науки, історичні умови зародження та розвитку мовної освіти в гімназії. Визначено сучасні підходи щодо навчання мови, особливості засвоєння лінгвістичної теорії здібними учнями та формування у них комунікативних умінь і навичок, запропоновано ефективні форми позакласної роботи. Особливу увагу приділено опрацюванню системних відношень між мовними одиницями, розкриттю міжрівневих зв'язків мовної матерії, мови як системи систем і вдосконаленню зв'язного мовлення учнів. Вперше в українській лінгводидактиці обгрунтовано теоретичні основи навчання української мови в гімназії, описано особливості уроку рідної мови, розроблено технологію навчання, визначено основні етапи безперервної мовної освіти учнів, а також запропоновано підходи до професійної підготовки майбутніх учителів-словесників гімназії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0
Шифр НБУВ: ВА598249 Пошук видання у каталогах НБУВ
|