Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА605057$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Примак Т. О. 
Маркетинг : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2001. - 198 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто історію, сутність, функції, систему та класифікацію маркетингу. Особливу увагу приділено навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній та ціновій політиці. Детально висвітлено основні проблеми формування маркетингових служб на підприємствах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605057 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського