1. |
Полторак В. А. Политический маркетинг : Учеб. пособ. для студ. всех спец. по дисциплине "Паблик рилейшнз" / В. А. Полторак; Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. Каф. социологии, философии и психологии. - Д., 2001. - 96 c. - Библиогр.: с.91-94 - рус.Досліджено проблеми політичних паблік рілейшнз. Комплексно розглянуто теоретичну, методологічну та методичну основи політичних піар: політичний маркетинг, у межах якого сьогодні формується якісно новий підхід до аналізу політичних процесів у суспільстві та управління ними. Висвітлено широке коло проблем, пов'язаних з політичними маркетинговими дослідженнями, політико-інженерною діяльністю, у тому числі розробкою та використанням політичних і виборчих технологій, управлінням політичним маркетингом. Особливу увагу приділено різним аспектам організації виборчих кампаній. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 я73 + С5*666 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА605370 Пошук видання у каталогах НБУВ
|