1. |
Смульсон М. Л. Психологія розвитку інтелекту / М. Л. Смульсон; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 274 c. - Бібліогр.: с. 243-270. - укp.У контексті проектувально-технологічної парадигми розглянуто теоретико-методологічні аспекти сутності. Висвітлено його когнітивну структуру, описано відображувальну, ціннісно-орієнтувальну та прогностично-перетворювальну функції інтелекту. Розкрито зміст проектувально-технологічної парадигми та проектування інтелекту в ранній юності, проаналізовано інтелектуальний тренінг як особливу форму навчання. На підставі експериментального дослідження виявлено психолого-педагогічні закономірності розвитку інтелекту юнаків за умов спроектованого тренінгу та психотехнічних процедур. Обговорено проблему визначення ефективності інтелектуального тренінгу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА614360 Пошук видання у каталогах НБУВ
|