1. |
Старостіна А. О. Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. - К. : Знання-Прес, 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 187-191. - укp.Розкрито основні положення теорії маркетингу, охарактеризовано господарські ситуації та наведено вказівки для їх вирішення. Визначено суть понять нестачі, потреби, попиту, системи маркетингової інформації, сегменту ринку, життєвого циклу товару, управління маркетингом. Проаналізовано етапи маркетингової діяльності, а також процесу розробки цінової політики підприємства. Розглянуто критерії сегментації споживчого та промислового ринків. Наведено класифікацію споживчих і промислових товарів. Висвітлено особливості міжнародного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА618534 Пошук видання у каталогах НБУВ
|