1. |
Бужина І. В. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до формування гуманістичних відносин молодших школярів / І. В. Бужина; АПН України. Півден. наук. центр, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : ПНЦ АПН України, 2002. - 338 c. - Бібліогр.: с. 259-295. - укp.Висвітлено методологічні та теоретичні засади дослідження процесу підготовки майбутніх учителів до формування гуманістичних відносин молодших школярів. Охарактеризовано принцип гуманізму в педагогічній системі А.С.Макаренка та В.О.Сухомлинського. Розглянуто відображення відносин вчителів і учнів у теоретичній спадщині минулого, проаналізовано сучасний стан проблеми у вітчизняній та зарубіжній літературі, розкрито суть гуманістичних відносин. Охарактеризовано уроки людинознавства як дієвий метод формування гуманістичних відносин молодших школярів. Наведено діагностичні методики вияву рівня сформованості їх гуманістичної вихованості, а також готовності студентів до виховання гуманістичних відносин школярів. Освещены методологические и теоретические основы исследования процесса подготовки будущих учителей к формированию гуманистических отношений младших школьников. Охарактеризован принцип гуманизма в педагогической системе А.С.Макаренка и В.А.Сухомлинского. Рассмотрены отражения отношений учителей и учеников в теоретическом наследии прошлого, проанализировано современное состояние проблемы в отечественной и зарубежной литературе, раскрыта сущность гуманистических отношений. Охарактеризованы уроки человековедения как действенный метод формирования гуманистических отношений младших школьников. Приведены диагностические методики выявления уровня сформированности их гуманистического воспитания, а также готовности студентов к воспитанию гуманистических отношений школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА632777 Пошук видання у каталогах НБУВ
|