Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА634241$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Колесов О. С. 
Маркетингові дослідження та аналіз ринків зернопродукції регіону (на прикладі Вінницької області) : Моногр. / О. С. Колесов. - К. : Задруга, 2002. - 146 c. - Бібліогр.: 110 назв. - укp.

Розглянуто існуючий механізм маркетингу в сучасному зернопродуктовому підкомплексі. Проаналізовано вітчизняні та зарубіжні концепції маркетингу, класифіковано чинники маркетингового середовища зернопродуктового підкомплексу Вінниччини. Висвітлено ринки зерна та продуктів його первинної (борошна, спирту, круп, комбікормів) та вторинної переробки (хлібобулочних, макаронних та кондитерських виробів). Описано тенденції та визначено оптимальні параметри розвитку всіх складових зернопродуктового підкомплексу Вінниччини до 2010 р., існуючу та потенційну ємність ринків хлібопродуктів. Запропоновано систему показників, що характеризують інтенсивність конкуренції на ринках хлібопродуктів, конкурентні стратегії для підприємств та галузей зернопродуктового підкомплексу Вінниччини.

Рассмотрен существующий механизм маркетинга в современном зернопродуктовом подкомплексе. Проанализированы отечественные и зарубежные концепции маркетинга, классифицированны факторы маркетинговой среды зернопродуктового подкомплекса Винницкого региона. Освещены рынки зерна и продуктов его первичной (муки, спирта, круп, комбикормов) и вторичной переработки (хлебобулочных, макаронных и кондитерских изделий). Описаны тенденции и определены оптимальные параметры развития всех составляющих зернопродуктового подкомплекса Винницкого региона на следующие периоды до 2010 г., существующая и потенциальная емкость рынков хлебопродуктов. Предложена система показателей, характеризующая интенсивность конкуренции на рынках хлебопродуктов, конкурентные стратегии для предприятий и отраслей зернопродуктового подкомплекса Винницкого региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ВІН)325.151-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634241 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського