1. |
Корольчук О. П. Маркетинг: Ситуативні, творчі та контрольні завдання : Практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 258 c. - укp.Розглянуто ситуативні та творчі завдання, призначені для набуття навичок прийняття практичних маркетингових рішень. Розкрито суть основних понять маркетингу, розглянуто особливості сегментації ринку та позиціювання товару. Визначено складові товарної, комунікативної та цінової політики в системі маркетингу підприємства. Рассмотрены ситуативные и творческие задания, предназначенные для приобретения навыков принятия практических маркетинговых решений. Раскрыта сущность основных понятий маркетинга, рассмотрены особенности сегментации рынка и позицирования товара. Определены составляющие товарной, коммуникативной и ценовой политики в системе маркетинга предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА639094 Пошук видання у каталогах НБУВ
|