Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА640667$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Балабанова Л. В. 
Маркетинговый аудит системы сбыта : Моногр. / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниц; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 188 c. - (Шк. маркетинг. менеджмента). - Библиогр.: с. 184-188 - рус.

Освещена теория и методология маркетингового аудита системы сбыта. Рассмотрены проблемы сбыта в системе маркетинга предприятий, показана его роль и обоснованы условия, обеспечивающие его стратегическую направленность. С использованием стратегического подхода проанализированы особенности совершенствования сбытовой деятельности торговых предприятий, в частности, предложены новые подходы к разработке маркетинговых сбытовых стратегий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640667 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського