Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА654920$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Пілюшенко В. Л. 
Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, С. Ф. Смерічевський, С. В. Борзенков; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : ВІК, 2004. - 235 c. - Бібліогр.: с. 232-235. - укp.

Розглянуто сутність поняття міжнародного маркетингу (ММ), його складові. Визначено аналітичну функцію ММ. Висвітлено місце та роль маркетингових досліджень, а також особливості організації інформаційної роботи в комерційній компанії. Описано методи прогнозування кон'юнктури, а також види франчайзингу. Проаналізовано особливості організації міжнародної діяльності фірми.

Рассмотрены сущность понятия международного маркетинга (ММ), его составляющие. Определена аналитическая функция ММ. Освещены место и роль маркетинговых исследований, а также особенности организации информационной работы в коммерческой компании. Описаны методы прогнозирования конъюнктуры, а также виды франчайзинга. Проанализированы особенности организации международной деятельности фирмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.3 я73 + У9(4УКР)829.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654920 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського