1. |
Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. / О. П. Корольчук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2004. - 216 c. - Бібліогр.: 136 назв. - укp.Розглянуто актуальні питання формування та розвитку вертикальних маркетингових систем (ВМС) в Україні, проаналізовано їх роль у розвитку антикризових ринкових процесів, наведено класифікацію та описано функції управління ВМС. Висвітлено методологічні основи розробки маркетингової стратегії торговельних підприємств, особливості розвитку ВМС у країнах з перехідною економікою, діяльність корпоративних ВМС у розвинутих країнах, а також особливості розвитку франчайзингу в Україні як інструменту формування ВМС. Визначено стратегію вибору між корпоративною та контрактною маркетинговими системами. Рассмотрены актуальные вопросы формирования и развития вертикальных маркетинговых систем (ВМС) в Украине, проанализирована их роль в развитии антикризисных рыночных процессов, приведена классификация и описаны функции управления ВМС. Освещены методологические основы разработки маркетинговой стратегии торговых предприятий, особенности развития ВМС в странах с переходной экономикой, деятельность корпоративных ВМС в развитых странах, а также особенности развития франчайзинга в Украине как инструмента формирования ВМС. Определена стратегия выбора между корпоративной и контрактной маркетинговыми системами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА659901 Пошук видання у каталогах НБУВ
|