1. |
Петрова І. А. Введення до маркетингу : Навч. посіб. / І. А. Петрова; Харк. екон.-прав. ун-т. - Х., 2004. - 203 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Висвітлено концепції маркетингу, описано його функції, проаналізовано домінуючі фактори макросередовища підприємств. Наведено класифікацію ринків, розглянуто методи ринкової сегментації, фактори розвитку економічної кон'юнктури. Викладено методичні підходи до оцінки конкурентоздатності продукції. Розкрито теоретичні основи ринкового ціноутворення, визначено фактори впливу на рівень цін. Проаналізовано фінансово-економічний стан підприємств, їх організаційну та планову системи, а також інформаційну інфраструктуру. Освещены концепции маркетинга, описаны его функции, проанализированы доминирующие факторы макросреды предприятий. Приведена классификация рынков, рассмотрены методы рыночной сегментации, факторы развития экономической конъюнктуры. Представлены методические подходы к оценке конкурентоспособности продукции. Раскрыты теоретические основы рыночного ценообразования, определены факторы влияния на уровень цен. Проанализированы финансово-экономическое состояние предприятий, их организационная и плановая системы, а также информационная инфраструктура. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73
Шифр НБУВ: ВА660011 Пошук видання у каталогах НБУВ
|