1. |
Балабанова Л. В. Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств : Моногр. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 273 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 134 назв. - укp.Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти зв'язків із громадськістю за умов ринкової економіки. Висвітлено актуальні проблеми даних зв'язків, визначено їх можливості та значення для функціонування підприємств на сучасному етапі розвитку суспільства. Викладено методологію проведення маркетингових досліджень PR-діяльності на підприємствах. Увагу приділено питанням вдосконалення PR-діяльності на основі комплексного та стратегічного підходів, використання запропонованої комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків з громадськістю, а також методиці формування стратегічних наборів, які враховують основні параметри PR-діяльності. Рассмотрены теоретические и методологические аспекты связей с общественностью в условиях рыночной экономики. Освещены актуальные проблемы указанных связей, определены их возможости и значение для функционирования предприятий на современном этапе развития общества. Изложена методология проведения маркетинговых исследований PR-деятельности на предприятиях. Внимание уделено вопросам усовершенствования PR-деятельности на основе комплексного и стратегического подходов, использования предложенной комплексной маркетинговой системы потенциала связей с общественностью, а также методике формирования стратегических наборов, которые учитывают основные параметры PR-деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА660292 Пошук видання у каталогах НБУВ
|